IGD: Piața de retail alimentar din România va crește cu 4,7% până în 2022

Piața de retail alimentar din România, care a atins anul trecut valoarea de 33,3 miliarde de euro, va crește cu 4,7% până în 2022, urmând să ajungă la 41,9 miliarde de euro, arată o analiză realizată de compania de cercetare IGD. IGD: Piața de retail alimentar din România va crește cu 4,7% până în 2022

La nivel european, piața de retail alimentar va adăuga un plus de 377,6 miliarde de euro la capitolul vânzări, urmând să atingă în 2022 2.289 miliarde de euro. Creșterea va fi susținută de economiile dinamice din Europa Centrală și de Est. Astfel, industriile de profil din Polonia, România și Rusia vor înregistra creșteri importante până în 2022.

IGD

„Cele mai mari cinci piețe din Europa Centrală și de Est se vor confrunta până în 2022 cu aspecte ce țin de inflație, însă vom vedea o creștere a bugetelor de cumpărături, spre exemplu în România. La nivel general, scenariul este unul optimist. Piața de retail alimentar din regiune va continua să se dezvolte în același ritm cu investițiile realizate de retaileri pentru a-i atrage pe consumatori în magazinele lor și pentru a-i convinge să rămână pentru o perioadă mai lungă de timp. Totodată, retailerii testează tot mai multe tehnologii care să le ușureze experiența de cumpărături”, a precizat Jon Wright, Head of Retail Insight, IGD.

Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Piața FMCG locală, pe locul 7 în topul creșterilor valorice în estul Europei în 2022
Piața FMCG locală, pe locul 7 în topul creșterilor valorice în estul Europei în 2022
Cu un plus de 15,8% în valoare în 2022 piața locală de bunuri de larg consum se situează pe locul 7, alături de Polonia, în topul creșterilor...