Articole publicate de Alina Dragomir, pagina 227
![Competiţia ”Design the illy can” şi-a desemnat câştigătorul](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/locul-01-400x250.jpg)
Competiţia ”Design the illy can” şi-a desemnat câştigătorul
13 ianuarie 2015
1 minut
Competiţia ”Design the illy can” lansată de illycaffè, împreună cu distribuitorul brandului în România –...
![Numire nouă la P&G Balkans: un grec la conducerea vânzărilor](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/lambrospapacosmas_small_1-400x250.jpg)
Numire nouă la P&G Balkans: un grec la conducerea vânzărilor
12 ianuarie 2015
1 minut
Lambros Papacosmas este noul Customer Business Development Director Balkans al P&G. Acesta îl înlocuieşte pe...
![Comerţul cu alimente şi băuturi a crescut cu peste 8% în noiembrie](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/supermarket-shopping-cart-400x250.jpg)
Comerţul cu alimente şi băuturi a crescut cu peste 8% în noiembrie
8 ianuarie 2015
1 minut
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul de alimente, băuturi şi tutun a crescut cu 9,1% ca serie...
![Orkla Foods România a fuzionat cu Producție Ardealul SRL](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/orkla-logo-ok_0-400x250.jpg)
Orkla Foods România a fuzionat cu Producție Ardealul SRL
7 ianuarie 2015
1 minut
Orkla Foods România anunță fuziunea prin absorbție cu SC Producție Ardealul SRL, proces care s-a încheiat la...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze