Orkla Foods România a fuzionat cu Producție Ardealul SRL

Orkla Foods România anunță fuziunea prin absorbție cu SC Producție Ardealul SRL, proces care s-a încheiat la finalul anului 2014. Astfel, toate brandurile deținute de Orkla Foods România și SC Producție Ardealul SRL - Unirea, Linco, Wiesana, Holland, Fruhstuck, Ardealul, Tomi, Bunătăți de la Bunica, LaMinut - reprezintă de acum în mod oficial portofoliul Orkla Foods România. Orkla Foods România a fuzionat cu Producție Ardealul SRL

Odată cu finalizarea fuziunii, fabrica Producție Ardealul din Covasna a fost transferată în patrimoniul Orkla Foods România, această unitate de producție găzduind liniile de fabricație pentru specialitățile de pate și conserve de carne, ketchup, sosuri și mustar, gemuri și umpluturi pentru uz profesional ale Orkla Foods România. Construită în 1994, unitatea de producție a fost achiziționată de Orkla în anul 2005, fiind astăzi cea de a treia unitate de producție deținută de companie, alături de Fabrica de margarină Vitan (București) și Fabrica de aluaturi congelate de la Iași.

De asemenea, acest moment coincide cu trecerea companiei locale la un nou logo, deja adoptat de compania-mamă și care semnifică inovație, leadership și excelență.

“Această fuziune este un pas logic pentru business-ul nostru, de vreme ce mărcile aflate în portofoliul SC Producție Ardealul SRL făceau de mult parte din familia OrklaFoods România, atât ca filosofie de brand, cât și ca standarde de calitate. Încă de la intrarea companiei în România, în anul 2002, Orkla Foods România a urmărit aici dezvoltarea unor puternice branduri locale, adaptate la preferințele consumatorilor români. Așa am ajuns să fim cunoscuți pentru «Fainoșagul» din Pate Ardealul, unul dintre produsele noastre de top”, a declarat Manuela Banu, director general Orkla Foods România.

Orkla Foods, parte a grupului norvegian Orkla, este prezentă în România din anul 2002, prin achiziția de-a lungul timpului a mai multor companii locale: Topway, Ardealul, Royal Brinkers, Food Distribution Services.

Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Catalogată drept o categorie puternic influențată de posturile religioase, perioadă în care vânzările cresc double-digit, produsele vegetale...
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Deși un an provocator, 2024 va reprezenta pentru Morad Foods o perioadă de consolidare și dezvoltare, deopotrivă. După ce a preluat brandurile...
Orkla, o nouă tranzacție în Polonia
Orkla, o nouă tranzacție în Polonia
Grupul norvegian Orkla continuă strategia de divesting prin vânzarea Orkla Care Polonia către compania poloneză Bielenda Kosmetyki Naturalne...
Manuela Banu, Orkla Foods: Ne-am păstrat direcțiile de dezvoltare. Contextul ne-a permis să conducem afacerea mult mai eficient
Manuela Banu, Orkla Foods: Ne-am păstrat direcțiile de dezvoltare. Contextul ne-a permis să conducem afacerea mult mai eficient
Deși un an cu multe provocări, 2020 a adus pentru Orkla Foods România un avans single digit la nivel de vânzări, fiind marcat de priorități ca...
Orkla, o nouă achiziție la nivel internațional
Orkla, o nouă achiziție la nivel internațional
Orkla Food Ingredients a cumpărat compania de vânzări și distribuție Gortrush Trading, care furnizează accesorii și ingrediente pentru...
Profitul operațional Orkla la nivel global s-a majorat cu 12% în Q1
Profitul operațional Orkla la nivel global s-a majorat cu 12% în Q1
Compania norvegiană Orkla a raportat pentru primul trimestru din 2020 un profit operațional de 1143 milioane de coroane (104 milioane de euro), cu...