Zarea își extinde gama de produse

Zarea, brand românesc cu o istorie de peste 100 de ani pe piața de vinuri spumante, lansează două noi sortimente de Lambrusco în gama Lively Collection, dedicate consumului în timpul verii. Cele două sortimente de Zarea Lambrusco, Rose și Roșu, sunt vinuri casual-chic care pot acompania perfect multe tipuri de mâncăruri și pentru a căror savurare nu trebuie să existe o ocazie specială.
Din gama Zarea Lively Collection mai fac parte Zarea Prosecco și Zarea Gran Secco Rose. Acestea propun o alternativă fresh, florală pentru vinurile spumante extra-seci, ușoare, cu perlaj ager și persistent. Zarea își extinde gama de produse

La Festa lansează sortimente noi de Ice Frappe
La Festa lansează sortimente noi de Ice Frappe
La Festa deschide sezonul de varã 2018 și lanseazã în ediție limitatã douã sortimente de Ice Frappe: Latte și Fructul Pasiunii. „Gustul...
Fanta și Shazam, împreună într-o campanie promoțională
Fanta și Shazam, împreună într-o campanie promoțională
Noua campanie națională Fanta introduce primul concept in parteneriat cu Shazam, într-un mod inovativ bazat pe experiența realității...
O nouă aromă de la Sprite
O nouă aromă de la Sprite
Coca-Cola HBC România vine cu o lansare vara aceasta și aduce pe piața locală băutura Sprite cu gust răcoritor de castravete. „Într-o lume...
Heidi lansează produse în ediție limitată, dedicate verii
Heidi lansează produse în ediție limitată, dedicate verii
Heidi pregătește o nouă experiență pentru iubitorii de ciocolată și lansează ediția limitată Colors of Summer. Fiecare ciocolată are un...
Transavia, o nouă campanie de comunicare, la 100 de ani de România
Transavia, o nouă campanie de comunicare, la 100 de ani de România
La 100 de ani de la Marea Unire, Transavia , liderul pieței cărnii de pasăre din România, face un pas în afara categoriei și propune un...
Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, lansează o nouă campanie
Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, lansează o nouă campanie
Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, lansează consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru...