Transavia vrea să-și consolideze poziția în regiune prin investiții record și achiziții
Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România, vrea să-și consolideze poziția la nivel național și internațional prin investiții masive în extinderea și eficientizarea operațiunilor și prin achiziții de noi jucători din piață. Astfel, în 3-4 ani, capacitatea de producție a Transavia va atinge un nou nivel record pentru sud-estul Europei, depășind borna de 200.000 de tone de carne de pui anual.
„Aniversăm 32 de ani de la înființare. Suntem mândri că suntem cel mai mare producător de carne de pui din țară, cu rezultate excepționale an de an și cu o soliditate a afacerii care ne permit în mod incontestabil să creștem constant și să ne întărim poziția de lider. Știm exact unde vrem să ajungem pe termen mediu și lung, fiind deciși să ne extindem operațiunile cumpărând jucători din piață. De altfel, în acest moment suntem deja angrenați în negocieri pentru astfel de achiziții”, declară Ioan Popa, Președinte și Fondator Transavia.
În ciuda provocărilor imense resimțite, determinate de inflația galopantă, explozia costului vieții, volatilitatea și intensificarea tensiunilor geo-politice, creșterea fără precedent a costurilor energiei, gazelor și materiilor prime, viziunea managerială, investițiile masive și corect orientate și dedicarea celor 2300 de angajați au condus la rezultate foarte bune pentru Transavia. Compania a investit în ultimul deceniu aproximativ 250 de milioane de euro din fonduri proprii în dezvoltare sustenabilă, în extinderea operațiunilor, în tehnologie modernă și dezvoltarea echipei. Unul dintre cele mai recente proiecte de investiții, cu o valoare de 35 de milioane de euro, a fost în zona de energie verde, care va permite producerea de până la 100% din energia necesară operațiunilor, până la finalul acestui an.
Te-ar putea interesa și: Transavia lansează programul Autentic Românesc
„Avem cei mai buni indicatori de profitabilitate din industrie, nu doar din România, ci și la nivel european. În plus, suntem probabil singura companie de profil care nu are datorii de niciun fel și nu are credite de rambursat. În acest mod suntem sustenabili și putem planifica viitorul, în timp ce contribuim la bunăstarea celor din jur, atât prin taxele plătite, cât și prin acțiunile noastre directe”, a adăugat Ioan Popa.
Afacere de familie, cu capital 100% românesc, Transavia produce, crește și procesează toți puii în facilitățile proprii. Bazându-se pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță, compania are în prezent o capacitate de abatorizare de 30.000 de capete / oră. Compania exportă aproximativ 30% din producție, în 27 de țări pe mai multe continente.
Transavia este cel mai important jucător din piața locală de carne de pui și unul dintre cei mai mari angajatori români. Compania are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele Transavia, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui.