Transavia lansează programul Autentic Românesc

Transavia, unul dintre cei mai importanți producători de carne de pui, propune o platformă de asociere pentru cele mai valoroase și sustenabile mărci românești, cu scopul creării de conținut și de noi experiențe pentru consumatori. Transavia lansează programul Autentic Românesc

Startul programului Autentic Românesc este marcat de colaborarea mărcilor de carne de pui Fragedo (Transavia), retailerul de mobilier Mobexpert, pastele Monte Banato (Pangram Reșița) și vinurile Cramele Recaș.

„Acest demers este o oportunitate de unire a forțelor proprietarilor de mărci românești pentru a-și inspira publicurile și a le reaminti rolul esențial pe care aceste companii îl au pentru dezvoltarea comunităților: de la consumatori, angajați și parteneri de afaceri. Urmărim, prin calitatea produselor pe care le oferim împreună cu partenerii noștri din acest proiect, să creștem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România, fiindcă știm că brand-urile românești mai au, încă, de recuperat la acest capitol. Totodată, mesajele noastre vor contribui, pe lângă creșterea atașamentului față de mărcile românești, la generarea de venituri, de locuri de muncă și la îmbunătățirea reputației naționale și la păstrarea unor tradiții de realizare a produselor”, declară Linda Willy, Director de Marketing Transavia.

Programul Autentic Românesc va spori vizibilitatea mărcilor partenere prin modalități inedite și surprinzătoare: de la rețete originale cu ingrediente de calitate, sustenabile, la lansarea de concursuri cu beneficii exclusive, de la crearea de conținut original, la construirea unor experiențe exclusiviste pentru consumatorii români, în cadrul unor evenimente, festivaluri sau excursii ori VIP dinners.

Un recent studiu sindicalizat , susținut și de Transavia, a arătat că, pentru aproape jumătate dintre respondenți, este important ca produsele pe care le cumpără să fie produse în România, iar 44% declară că, dacă ar avea de ales între două produse, l-ar alege pe cel românesc.

Transavia are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele Transavia, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI.

 

Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională
Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională "Support Ukrainians"
Corporația Biosphere, cu sprijinul Ambasadei Ucrainei în România și al Elgeka-Ferfelis România, lansează campania internațională de caritate...
Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Milka, unul dintre cele mai recunoscute și iubite branduri de ciocolată din lume, lansează cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de...
Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă
Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă
Energy Coffee, brand dezvoltat de Hell Energy, aduce pe piața locală a cafelei gata preparate o aromă complet nouă, aceea de rom cu nucă, ca un...
Perwoll anunță o relansare a brandului și încurajează sustenabilitatea în modă
Perwoll anunță o relansare a brandului și încurajează sustenabilitatea în modă
Detergentul Perwoll anunță o relansare a brandului și încurajează sustenabilitatea în modă. Noul detergent Perwoll Renew este îmbunătățit...