Tradițional sau online? Află de la retailArena: A Game of the Future direcțiile de investiții și planurile de dezvoltare ale marilor companii

retailArena revine cu a 9-a ediție și aduce două zile în care se va vorbi despre schimbările din industrie și viitorul domeniului după pandemie, influențat de comerțul online și digitalizarea rapidă din ultimii ani. Pe 27 și 28 octombrie sunt aduse în discuție cele mai noi informații de la producătorii români, sfaturi de la reprezentanții marilor companii active local și trenduri de la specialiștii fiecărui domeniu care contează la ora actuală. Tradițional sau online? Află de la retailArena: A Game of the Future direcțiile de investiții și planurile de dezvoltare ale marilor companii

retailArena lansează, timp de două zile, dezbateri despre prezentul și viitorul industriei, împreună cu cei mai importanți jucători din zona de retail, eCommerce, FMCG, dezvoltatori de centre comerciale, furnizori de servicii și specialiști în marketing.

Dezvoltare, sustenabilitate și online – subiectele ediției din 2021

În prima zi a evenimentului – Strategy and Marketing Day - se va trage linie după un an și jumătate de pandemie și vedem cum s-a schimbat industria: ce au pierdut, ce au câștigat și ce au învățat retailerii. Aflăm care sunt investițiile de viitor pe care le vor face unele dintre cele mai mari companii de pe piață și cum s-a schimbat planul lor pe plan local.

Va fi dezbătut cel mai popular trend al industriei: sustenabilitatea. Fie că vorbim de alimente, băuturi, îmbrăcăminte sau clădiri, grija pentru mediu a devenit un punct important de care țin cont investițiile. Astfel, vor fi scoși în față cei care inovează.

Ziua a doua – Online Commerce Day - începe cu o dezbatere despre schimbările pe care retailerii din offline au fost obligați să le facă. Pe lista de subiecte se află digitalizarea și automatizarea proceselor, iar specialiști în domeniu vor explica cum se poate eficientiza munca, pentru a crește vânzările și a supraveghea competiția.

În cadrul evenimentului vor fi trecute în revistă și cele mai noi insight-uri de la curieri și vom afla cum au evoluat afacerile, care mai sunt impedimentele din prezent și unde mai este loc de expansiune. La capitolul extindere se alătură dezvoltatorii imobiliari care ne dezvăluie care sunt polii de construcție în viitor și cum arată tabla cu piesele de joc.

Pe lângă cele șase paneluri cu dezbateri, vor fi prezentări, un studiu realizat exclusiv pentru eveniment, fire chat-uri și workshop-uri.

Format hibrid, în platforma de evenimente virtuale IC Events

retailArena este un eveniment hibrid care se desfășoară anul acesta atât online, în cadrul platformei IC Events, cât și offline, la hotel Sheraton, unde participanții și speakerii sunt așteptați în sală, într-un număr limitat de locuri. Participarea online la conferință este gratuită în platforma IC Events, iar biletele cu prezență fizică au un cost early bird până la data de 15 septembrie, în limita locurilor disponibile, participanții având la dispoziție mai multe oportunități de networking, dar și un cocktail în a doua parte a zilei. Workshop-urile sunt disponibile exclusiv în format fizic.

Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
European Digital Commerce: speakeri internaționali renumiți vin la cel mai important summit de comerț al primăverii - 4 mai, Marriott
European Digital Commerce: speakeri internaționali renumiți vin la cel mai important summit de comerț al primăverii - 4 mai, Marriott
Evenimentul European Digital Commerce (EDC), hosted by VTEX și Amazon Web Services, a devenit unul marcant pentru întreaga industrie de retail din...