PayPo, operator de servicii de plăți amânate în Polonia, se lansează în România

Compania poloneză PayPo, lider pe segmentul Buy Now Pay Later (BNPL) în Polonia, anunță lansarea pe piața din România. Obiectivul PayPo este de a oferi clienților magazinelor online o metodă alternativă de plată accesibilă. Această metodă le oferă un interval de 30 de zile în care pot face plata. Astfel, clienții primesc produsele și decid dacă își doresc să le păstreze, înainte de a le achita. PayPo, operator de servicii de plăți amânate în Polonia, se lansează în România

Prin intermediul metodei de plată PayPo, clienții magazinelor online care aleg această opțiune au posibilitatea de a amâna plata pentru produsele din comandă cu până la 30 de zile, fără costuri suplimentare. Astfel, clienții pot decide, în confortul casei lor, după ce au primit cumpărăturile și au încercat produsele, dacă păstrează produsele și fac plata către PayPo. În plus, în cazul unui retur fondurile aferente plății nu vor fi blocate. 

Pentru magazinele online, integrarea cu PayPo oferă o modalitate de plată alternativă clienților, prin care își pot achita comenzile, generând o creștere a nivelului de loialitate a cumpărătorilor, dar și a indicatorilor principali de performanță pentru businessurile din e-commerce. Compania poloneză raportează creșteri de până la 30% a valorii medii a comenzilor și o scădere cu până la 20% a ratei de abandon a coșului de cumpărături în magazinele online care oferă clienților lor metoda de plată PayPo. “9 din 10 clienți care cumpără folosind PayPo ca metodă de plată revin pentru o comandă următoare. Observăm creșteri ale vânzărilor în toate industriile care au implementat soluția noastră, în special în fashion și footwear”, explică Radosław Nawrocki, CEO PayPo.

Vezi și: Tendințe care modelează comerțul „viitorului”

PayPo, extindere în Europa Centrală și de Est odată cu lansarea în România

Segmentul de Buy Now Pay Later este în continuă creștere la nivel internațional, iar dezvoltarea rapidă a sectorului e-commerce în România creează premise bune pentru adoptarea acestei metode de plată alternative de către client. Fondată în 2016 de către Radosław Nawrocki (Founder & CEO PayPo), compania fintech PayPo este lider de piață în Polonia, deținând o cotă de piață de peste 80%, modalitatea de plata PayPo fiind deja folosită de peste 25.000 de magazine online, cu peste 800.000 de conturi active de clienți.

PayPo plănuiește să investească 50 milioane de euro în următorii ani în extinderea pe piața din Europa Centrală și de Est, extindere ce va începe cu piața din România. “Am ales piața din România pentru poziția strategică și pentru creșterea accelerată a acesteia din ultimii ani. Piața de e-commerce din România a depășit anul trecut 6 miliarde de euro, ceea ce o face tot mai atrăgătoare pentru comercianții care doresc să se extindă în Europa Centrală și de Est”, declară Radosław Nawrocki, CEO PayPo.

Cu un avans de 16% pe an, piața locală de e-Commerce poate deveni a doua în CEE
Cu un avans de 16% pe an, piața locală de e-Commerce poate deveni a doua în CEE
PayU GPO România, liderul pieței locale de plăți online, estimează că valoarea pieței de e-Commerce (produse și servicii comandate online) se...
Netopia Payments extinde soluția de plată „Buy Now, Pay Later” în colaborare cu Oney Bank
Netopia Payments extinde soluția de plată „Buy Now, Pay Later” în colaborare cu Oney Bank
Netopia Payments, cel mai utilizat procesator de plăți online din România, a lansat soluția de plată BNPL (Buy Now, Pay Later) în colaborare...

“Obiectivul nostru este să oferim publicului din România o metodă de plată inovatoare și să contribuim la educarea pieței pentru adoptarea acesteia. Planurile de extindere regională ale companiei în viitorul apropiat vor include și alte piețe din Europa Centrală și de Est. Este un plan asumat în care credem foarte mult pentru că suntem convinși de viitorul plăților inteligente și de necesitatea acestora”, continuă Radosław Nawrocki.

 

 

Tendințele revoluției comerciale și a plăților electronice în 2024
Tendințele revoluției comerciale și a plăților electronice în 2024
Indiferent de direcția economiei globale, afacerile de toate dimensiunile adoptă inițiative pentru facilitarea proceselor de plată, implementând...
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
Industria locală de eCommerce a ajuns în 2022 la o valoare de cca 6,3 miliarde de euro, ușor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de...
Numărul clienților care folosesc serviciile Buy Now Pay Later, creștere de peste 200% în 2022
Numărul clienților care folosesc serviciile Buy Now Pay Later, creștere de peste 200% în 2022
Datele unui studiu comandat de Mokka BNPL, lider Buy Now Pay Later (Cumperi acum, plătești mai târziu) din Europa Centrală și de Est, arată...
Piața de e-commerce în 2022: creștere încetinită, competitivitate mare și consumatori mai cumpătați
Piața de e-commerce în 2022: creștere încetinită, competitivitate mare și consumatori mai cumpătați
După perioada pandemiei, în care a avut un boom fără precedent al vânzărilor online în România, în 2022, piața de e-commerce a...