NETOPIA Payments lansează o nouă pagina de plată care vine în sprijinul comercianților

NETOPIA Payments, unul dintre principalii furnizori de soluții de plată digitală din România, lansează o nouă pagină de plată, gândită pentru a simplifica procesul de checkout și a ajuta comercianții să crească rata de conversie. NETOPIA Payments lansează o nouă pagina de plată care vine în sprijinul comercianților. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Noua pagină de plată include activarea automată a Google Pay și Apple Pay pentru toți comercianții din platforma NETOPIA. Astfel, aceștia pot accepta plăți mobile rapide, fără să fie nevoie de configurări suplimentare.

La nivel global, rata medie de abandon a coșului de cumpărături este de 70,19%, potrivit unui studiu Baymard Institute. Prin integrarea automată a Google Pay și Apple Pay, NETOPIA Payments le permite comercianților să le ofere clienților lor o experiență de plată rapidă și intuitivă – fără introducerea manuală a datelor cardului, cu autentificare biometrică direct din telefon.

Plățile digitale rapide vin cu rezultate clare, deja demonstrate în piață: o creștere de 58% a ratei de conversie pentru magazinele care folosesc metode de plată digitale (SalesCycle), timp semnificativ redus în procesul de checkout – mai puține comenzi abandonate, peste 70% dintre europeni folosesc deja portofele digitale pentru plăți online (Visa & Ipsos).

„Un proces de checkout rapid este esențial pentru performanța magazinelor online. Atât noul design al paginii de plată, cât și integrarea automată a Google Pay și Apple Pay vin în sprijinul comercianților care vor să-și crească vânzările și să ofere o experiență de plată mai bună clienților lor”, a spus Horia Grozea, Sales & Business Development Director NETOPIA Payments.

Plățile mobile devin noul standard în comerțul digital Apple Pay și Google Pay sunt deja utilizate de sute de milioane de oameni la nivel global – peste 640 de milioane pentru Apple Pay și peste 150 de milioane pentru Google Pay (Silkpay).

În România, gradul de utilizare a plăților digitale este în creștere, dar încă are potențial de dezvoltare – potrivit Indicelui Plăților Digitale realizat de Mastercard în 2022, scorul era de 44 din 100. Prin această lansare, NETOPIA Payments contribuie la accelerarea digitalizării, oferind comercianților instrumentele necesare pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor moderni.

Sezamo introduce în sortimentație produse Marks & Spencer Food. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo introduce în sortimentație pește specializat și eco
Supermarketul online Sezamo anunță extinderea sortimentației sale de produse din categoria „Pește și fructe de mare”, introducând 50 de noi...
cadou femei 8 martie analiza easysales
Cumpărăturile online ale românilor în luna femeii, prin easySales: electronice și bijuterii
În luna femeii, perioadă care cuprinde Valentine’s Day, Dragobete, 1 martie și 8 martie, românii au cumpărat online, cu precădere, produse...
Lansare Edge Institute think tank pentru transformarea digitala a Romaniei eveniment lansare Robert Berza. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
S-a lansat Edge Institute, think tank pentru facilitarea transformării digitale
59% dintre români consideră digitalizarea un lucru bun, însă ritmul transformării este perceput ca fiind inegal între mediul privat și...
eMAG Marketplace: O treime dintre companiile conduse de femei și-au extins afacerile cross-border. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
eMAG Marketplace: O treime dintre companiile conduse de femei și-au extins afacerile cross-border
Femeile antreprenor câștigă tot mai mult teren în ecommerce: peste 20% dintre afacerile din eMAG Marketplace sunt conduse de femei, iar...