NETOPIA Payments lansează o nouă pagina de plată care vine în sprijinul comercianților
NETOPIA Payments, unul dintre principalii furnizori de soluții de plată digitală din România, lansează o nouă pagină de plată, gândită pentru a simplifica procesul de checkout și a ajuta comercianții să crească rata de conversie.
Noua pagină de plată include activarea automată a Google Pay și Apple Pay pentru toți comercianții din platforma NETOPIA. Astfel, aceștia pot accepta plăți mobile rapide, fără să fie nevoie de configurări suplimentare.
La nivel global, rata medie de abandon a coșului de cumpărături este de 70,19%, potrivit unui studiu Baymard Institute. Prin integrarea automată a Google Pay și Apple Pay, NETOPIA Payments le permite comercianților să le ofere clienților lor o experiență de plată rapidă și intuitivă – fără introducerea manuală a datelor cardului, cu autentificare biometrică direct din telefon.
Plățile digitale rapide vin cu rezultate clare, deja demonstrate în piață: o creștere de 58% a ratei de conversie pentru magazinele care folosesc metode de plată digitale (SalesCycle), timp semnificativ redus în procesul de checkout – mai puține comenzi abandonate, peste 70% dintre europeni folosesc deja portofele digitale pentru plăți online (Visa & Ipsos).
„Un proces de checkout rapid este esențial pentru performanța magazinelor online. Atât noul design al paginii de plată, cât și integrarea automată a Google Pay și Apple Pay vin în sprijinul comercianților care vor să-și crească vânzările și să ofere o experiență de plată mai bună clienților lor”, a spus Horia Grozea, Sales & Business Development Director NETOPIA Payments.
Plățile mobile devin noul standard în comerțul digital Apple Pay și Google Pay sunt deja utilizate de sute de milioane de oameni la nivel global – peste 640 de milioane pentru Apple Pay și peste 150 de milioane pentru Google Pay (Silkpay).
În România, gradul de utilizare a plăților digitale este în creștere, dar încă are potențial de dezvoltare – potrivit Indicelui Plăților Digitale realizat de Mastercard în 2022, scorul era de 44 din 100. Prin această lansare, NETOPIA Payments contribuie la accelerarea digitalizării, oferind comercianților instrumentele necesare pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor moderni.



