Noutăți de la Danubius Exim. Imprimanta fiscală inteligentă care digitalizează procesele comercianților
Danubius Exim, lider în aparatură fiscală și tehnologii de plată în România, a lansat o nouă imprimantă fiscală inteligentă, concepută integral in-house, care comunică cu sistemele Agenției Naționale de Administrare Fiscală și digitalizează complet procesul fiscal al comercianților din industriile de retail și HoReCa.
Într-un context marcat de schimbări accelerate – precum implementarea SAF-T, e-Factura, e-TVA, sistemul național e-case de marcat sau intensificarea digitalizării în administrația fiscală – comercianții au nevoie de parteneri care să îi ajute să navigheze cu agilitate aceste transformări. Deși presiunea conformării este tot mai mare, numeroase companii contribuabile din România folosesc încă metode manuale de raportare, care presupun ore, chiar zile întregi de muncă, consum de resurse și un risc crescut de erori. Astfel că, cu ajutorul noii imprimante, companiile beneficiază de un aliat paperless și complet automatizat, ce reduce aproape complet riscul de eroare umană.
„FP950MX este rezultatul unei analize solide desfășurate în ultimii șapte ani, în care s-au urmărit în special nevoile comercianților în materie de raportări către contabilitate și ANAF. Totodată, s-a pus accent deosebit și pe securizarea acestor informații și a modului în care pot fi ele folosite în scopuri de fidelizare a clienților. Într-un climat de schimbare accelerată, FP950MX le oferă comercianților o soluție complet digitalizată, care combină precizia raportării fiscale cu nevoia lor de viteză, control și eficiență”, a declarat Velin Ganev, CEO Danubius Exim.
Noua imprimantă fiscală inteligentă se integrează ușor la sistemele de gestiune și facturare și este potrivită pentru orice tip de comerciant, din industriile de retail și HoReCa. Aceasta funcționează prin conectarea directă la sistemele de gestiune și facturare ale comercianților, fiind compatibilă atât cu sistemele ERP și platformele comerciale digitale, cât și cu infrastructura ANAF. Dispozitivul permite transmiterea automată a datelor din bonurile fiscale emise și tiparite precum și a rapoartelor de sfarsit de zi către serverele ANAF.
„Am transformat un echipament aparent banal, asociat cu obligațiile de conformitate fiscală, într-un partener real de business pentru comercianții din toate categoriile – de la magazine independente și restaurante, la rețele naționale. FP950MX reflectă angajamentul Danubius Exim de a merge dincolo de cerințele legale, oferind soluții care aduc valoare în fiecare zi: ajută clienții să reducă costuri, să automatizeze procese, să dețină control deplin asupra datelor comerciale și, cel mai important, să câștige timp – un timp pe care îl pot investi în creșterea afacerii lor. Retailerii care au testat FP950MX în programul pilot s-au bucurat de un uptime operațional de peste 99% și au remarcat o reducere semnificativă a timpului de lucru al departamentelor financiar-contabile, precum și eliminarea completă a erorilor umane – un factor esențial în reducerea costurilor și creșterea eficienței”, a conchis Velin Ganev, CEO Danubius Exim.
Fondată în 1994, Danubius Exim este lider în soluții fiscale și tehnologii de plată în România, cu peste 30 de ani de inovație și digitalizare în sprijinul mediului de afaceri. Compania a introdus prima casă de marcat fiscală omologată din România și a continuat să inoveze prin produse precum BlueCash 50, primul dispozitiv fiscal all-in-one din țară. Cu peste 1.000.000 de echipamente fiscale vândute din anul 1999 și o rețea extinsă de clienți din toate sectoarele economice, prin parteneriate strategice cu Banca Transilvania, Footprints AI și instituții publice, Danubius Exim oferă comercianților un portofoliu complet de soluții digitale care optimizează operațiunile, reduc costurile și contribuie la conformarea fiscală.





