Compania clujeană Transart ajunge la venituri de 5,7 milioane euro

Transart a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 5,7 milioane euro, respectiv o creștere cu 28% față de anul 2021. Comapania din Cluj a realizat veniturile din vânzarea de produse și servicii software pentru afaceri, software ERP, SFA, WMS, CRM, Retail Execution, B2B și Business Intelligence. Compania a înregistrat creșteri pe cei trei piloni ai businessului: divizia ERP, cea de Sales Force Automation & Retail Execution, precum și divizia de Business Intelligence și proiecte speciale. Compania clujeană Transart ajunge la venituri de 5,7 milioane euro

Transart a lansat în primăvara 2022 componenta revoluționară de image recognition (IR) HERMES AI Shelf Recognition, iar la finalul toamnei și aplicația HERMES OREX - componentă de Online Retail Execution (e-Merchandising), două produse menite să crească competitivitatea suitei HERMES, prin suportul oferit pe partea de execuție și asistare a vânzărilor, pe cele mai importante canale. Cei mai mulți clienți cu care Tranasrt a semnat în 2022 provin din zonele FMCG, băuturi, carne, IT, lactate, panificație, echipamente și consumabile medicale, farmaceutice, suplimente etc.

„Este important că reușim să creștem organic și uniform, cu toate diviziile de business. Astfel ne putem consolida și extinde echipele. Și putem investi în inovație, în dezvoltarea și perfecționarea gamei de produse. Rodul bun din acest an vine ca rezultat al muncii depuse în anii anteriori pe partea de inovație și dezvoltare de produs, pe fondul unui flux constant de noi clienți câștigați, dar și ca urmare a implementării de noi proiecte relevante la clienți existenți”, a declarat Marius Iurian, Managing Partener Transart.

Cu o experiență de peste 26 de ani în industria IT, Transart are, în prezent, 100 de angajați, peste 3.700 de clienți, implementări în 35 de țări și mai mult de 16.000 de utilizatori.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...
Companie clujeană Transart propune o soluție de shelf recognition bazată pe AI
Companie clujeană Transart propune o soluție de shelf recognition bazată pe AI
Dezvoltatorul de soluții software Transart a dezvăluit noua soluție din zona de retail execution, HERMES AI Shelf Recognition. Un proiect...
 Transart crește la peste 3,73 milioane euro
Transart crește la peste 3,73 milioane euro
Transart, producătorul de software de business pentru afacerile de comerț, distribuție și producție, a încheiat anul 2020 în creștere...