Serpico Trading încheie anul trecut cu afaceri în creștere cu 32%

Serpico Trading, companie deținătoare de branduri proprii și distribuitor de mărci internaționale, a încheiat anul trecut cu o creștere a cifrei de afaceri de 32% comparativ cu 2022, până la 30,94 milioane lei. Serpico Trading încheie anul trecut cu afaceri în creștere cu 32%

”Consistența, adaptabilitatea la piață, flexibilitatea, inovația și menținerea unui optim în materie de investiții în brand, în comunicare, toate acestea ne-au ajutat să obținem această creștere a cifrei de afaceri. Optimizarea portofoliilor, deschiderea de noi categorii, au fost plusuri care au contribuit la obținerea acestor rezultate și ne-au ajutat să creștem în mod sănătos”, a declarat Gabriel Simion, Director General Serpico Trading.

Portofoliul Serpico Trading este împărțit, în mod echilibrat, în 47% produse ambientale (conserve) și 53% produse cu temperatura controlată (congelate și refrigerate). 

Categoria de produse congelate a înregistrat o creștere în volume de circa 15% în 2023 versus 2022, brandurile proprii DeFish și Best Meat (burgeri de vită, burtă de vită) înregistrând creșteri double digit, precum și brandul de inghețată italiană Tonitto.

În zona de produse ambientale o performanță bună, în volume, au înregistrat și brandurile Del Monte (conservele de fructe și sucurile), fiind cel mai prolific brand din categorie, brandul de ulei de măsline extravirgin Olitalia, precum și brandul de conserve de ton SIBLOU.

În segmentul de lactate, Kerrygold, brandul de unt irlandez și brânza cheddar, a înregistrat, de asemenea, o creștere în volume. Acesta a fost și cel mai afectat în ceea ce privește creșterile de preț de la furnizor și de inflația care a marcat puternic categoria.

Pentru majoritatea brandurilor, creșterea în volume s-a datorat creșterii distribuției,  atât numerice, cât și ponderate, lansării de produse noi (sucurile Del Monte, amestecul de legume mexican O’Green), îmbunătățirii imaginii ambalajelor precum și menținerii investițiilor în brand.

Top patru branduri în portofoliu Serpico Trading este ocupat de brandurile DeFish, Kerrygold, Siblou și O’Green.

Printre mărcile internaționale distribuite de companie se numără Siblou, Kerrygold, Del Monte, Olitalia, Tonitto, Sera, Bonduelle și Hortex. Compania are în portofoliu, de asemenea, și brandurile proprii  O’Green, DeFish, Best Meat. Serpico Trading deține două depozite proprii în Otopeni, județul Ilfov, unul de temperatură ambientală și unul cu temperatură controlată.

Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading estimează pentru anul 2022 o creștere de 19% la nivelul cifrei de afaceri prin comparație cu anul precedent. Rezultat a fost...
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading a semnat în luna mai un parteneriat strategic cu Fresh Del Monte, unul dintre cei mai mari producători de conserve de fructe și...
DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu
DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu
Cu un portofoliu variat, pornind de la conserve, până la o gamă largă de produse congelate, DeFish, brand aflat în portofoliul Serpico Trading...
Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%
Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%
Serpico Trading SRL, unul dintre jucătorii cu notorietate pe segmentul de import și distribuție de produse alimentare, anunță o creștere a...