Serpico Trading estimează un avans de 20% a afacerilor pentru acest an
Serpico Trading, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de import și distribuție de produse alimentare, estimează pentru acest an o creștere a cifrei de afaceri de 20% pe fondul consolidării poziției în piață, a parteneriatelor noi și a evoluției brandurilor proprii.
Cu două depozite proprii, unul de temperatură ambientală și unul cu temperatură controlată, Serpico Trading este prezent, cu brandurile din portofoliu, în peste 3.500 de magazine la nivel național, cu o medie de 60 de produse în top 500 de magazine relevante din comerțul modern și mercantizează, săptămânal, ca serviciu post vânzare, peste 600 de magazine.
Compania deține în portofoliu brandurile proprii DeFish, O’Green și Best Meat și, de asemenea, este importator și distribuitor pentru brandurile internaționale Kerrygold, Siblou, Del Monte, Olitalia, Sera, Hortex, Bonduelle, Tonitto, BelDessert. Top branduri este deținut de DeFish, cu produse atât în categoria de conserve, cât și în segmentul de produse congelate, cu un portofoliu de peste 30 de SKU-uri; acesta este urmat de brandul Kerrygold. Pe locul 3 se situează brandul de conserve de ton Siblou, fiind urmat de brandul propriu de conserve de legume O’Green, toate aceste branduri înregistrând creșteri în volume de două cifre în acest an versus 2022.
“Prin parteneriatele strategice cu branduri globale, prin consolidarea brandurilor proprii, prin procesul de transformare organizațională a echipei, prin virtualizarea întregului sistem informatic, prin investiții în acțiuni de menținere a sustenabilității (mașini electrice în flotă, energie verde prin panourile solare implementate la nivelul ambelor depozite, produse în portofoliu cu certificări MSC și Sustainably Grown Standard (SGS)), prin reducerea risipei alimentare, suntem în fiecare zi cu un pas mai aproape de obiectivele, de misiunea noastră ca și companie”, a declarat Gabriel Simion, Director General al Serpico Trading.
Aniversarea a 30 de ani de la lansarea companiei este marcată și de două campanii pentru brandurile proprii: campania DeFish “Câștigă premii de aur de la pasionații de gusturi bune” și pe brandul de conserve de legume O’Green, activare prin care își premiază clienții fideli oferindu-le un ajutor pentru îndeplinirea rezoluțiilor din noul an.





