Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading estimează pentru anul 2022 o creștere de 19% la nivelul cifrei de afaceri prin comparație cu anul precedent. Rezultat a fost influențat pozitiv de adaptabilitatea la contextul pieței, rapiditatea în reacții, dar și înțelegerea mediului de business.
”2022 a fost și este un an atipic, care a adus schimbări profunde în obiceiurile de consum ale românilor, cum ar fi un down trade/migrarea către produse mai ieftine, către private label, contracția pe valoarea coșului de cumpărături în zona de alimente, reducerea frecvenței de achiziție, prioritizarea valorilor și a obiectivelor personale, toate acestea din cauza inflației și a războiului din apropierea granițelor noastre. În acest context, marea provocare pentru Serpico Trading a fost aceea de a răspunde cât mai bine noilor cerințe din piață, de a înțelege mișcările care au avut loc și de a se adapta, de a găsi mixul optim între promoțiile de preț și menținerea investițiilor în construcție de brand”, a declarat Mihaela Dumitrescu, Director Marketing Serpico Trading.
Anul acesta, compania și-a extins portofoliul cu două branduri noi, Del Monte, respectiv Hortex. Portofoliu Serpico Trading este împărțit, în mod echilibrat, în 47% produse ambientale (conserve) și 53% produse cu temperatură controlată. Categoria de conserve a înregistrat anul acesta o creștere susținută, în timp ce brandul propriu de conserve de legume O’Green a raportat o dublare în valoare versus 2021. În categoria de congelate, brandul propriu DeFish și-a majorat vânzările cu 20% versus 2021, în timp ce în segmentul de lactate, Kerrygold a înregistrat o creștere a vânzărilor valorice de 19%.
“Credem că mixul optim găsit în materie de comunicare pe brandurile din portofoliu și mixul între comunicarea offline, in store, susținută cu mercantizare și comunicare în digital, unde targetarea și personalizarea este de foarte mare ajutor, au dus la rezultatele înregistrate în acest an. Produsele lansate, poziționările de preț, precum și promoțiile organizate ne-au ajutat, pe categoriile în care activăm, să creștem în mod sănătos”, a mai declarat Mihaela Dumitrescu.
Serpico Trading SRL activează pe piaţa românească de import şi distribuţie de produse alimentare, printre mărcile internaționale distribuite de companie numărându-se Siblou, Kerrygold, Olitalia, Tonitto, Sera, Bonduelle, Del Monte și Hortex. Compania are în portofoliu, de asemenea, și brandurile proprii O’Green, DeFish, Best Meat. Compania deține 2 depozite proprii în Otopeni, jud. Ilfov, unul de temperatură ambientală și unul cu temperatură controlată.