Serpico Trading încheie anul trecut cu afaceri în creștere cu 32%
Serpico Trading, companie deținătoare de branduri proprii și distribuitor de mărci internaționale, a încheiat anul trecut cu o creștere a cifrei de afaceri de 32% comparativ cu 2022, până la 30,94 milioane lei.
”Consistența, adaptabilitatea la piață, flexibilitatea, inovația și menținerea unui optim în materie de investiții în brand, în comunicare, toate acestea ne-au ajutat să obținem această creștere a cifrei de afaceri. Optimizarea portofoliilor, deschiderea de noi categorii, au fost plusuri care au contribuit la obținerea acestor rezultate și ne-au ajutat să creștem în mod sănătos”, a declarat Gabriel Simion, Director General Serpico Trading.
Portofoliul Serpico Trading este împărțit, în mod echilibrat, în 47% produse ambientale (conserve) și 53% produse cu temperatura controlată (congelate și refrigerate).
Categoria de produse congelate a înregistrat o creștere în volume de circa 15% în 2023 versus 2022, brandurile proprii DeFish și Best Meat (burgeri de vită, burtă de vită) înregistrând creșteri double digit, precum și brandul de inghețată italiană Tonitto.
În zona de produse ambientale o performanță bună, în volume, au înregistrat și brandurile Del Monte (conservele de fructe și sucurile), fiind cel mai prolific brand din categorie, brandul de ulei de măsline extravirgin Olitalia, precum și brandul de conserve de ton SIBLOU.
În segmentul de lactate, Kerrygold, brandul de unt irlandez și brânza cheddar, a înregistrat, de asemenea, o creștere în volume. Acesta a fost și cel mai afectat în ceea ce privește creșterile de preț de la furnizor și de inflația care a marcat puternic categoria.
Pentru majoritatea brandurilor, creșterea în volume s-a datorat creșterii distribuției, atât numerice, cât și ponderate, lansării de produse noi (sucurile Del Monte, amestecul de legume mexican O’Green), îmbunătățirii imaginii ambalajelor precum și menținerii investițiilor în brand.
Top patru branduri în portofoliu Serpico Trading este ocupat de brandurile DeFish, Kerrygold, Siblou și O’Green.
Printre mărcile internaționale distribuite de companie se numără Siblou, Kerrygold, Del Monte, Olitalia, Tonitto, Sera, Bonduelle și Hortex. Compania are în portofoliu, de asemenea, și brandurile proprii O’Green, DeFish, Best Meat. Serpico Trading deține două depozite proprii în Otopeni, județul Ilfov, unul de temperatură ambientală și unul cu temperatură controlată.



