Serpico Trading estimează un avans de 20% a afacerilor pentru acest an

Serpico Trading, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de import și distribuție de produse alimentare, estimează pentru acest an o creștere a cifrei de afaceri de 20% pe fondul consolidării poziției în piață, a parteneriatelor noi și a evoluției brandurilor proprii. Serpico Trading estimează un avans de 20% a afacerilor pentru acest an

Cu două depozite proprii, unul de temperatură ambientală și unul cu temperatură controlată, Serpico Trading este prezent, cu brandurile din portofoliu, în peste 3.500 de magazine la nivel național, cu o medie de 60 de produse în top 500 de magazine relevante din comerțul modern și mercantizează, săptămânal, ca serviciu post vânzare, peste 600 de magazine.

Compania deține în portofoliu brandurile proprii  DeFish, O’Green și Best Meat și, de asemenea, este importator și distribuitor pentru brandurile internaționale Kerrygold, Siblou, Del Monte, Olitalia, Sera, Hortex, Bonduelle, Tonitto, BelDessert. Top branduri este deținut de DeFish, cu produse atât în categoria de conserve, cât și în segmentul de produse congelate, cu un portofoliu de peste 30 de SKU-uri; acesta este urmat de brandul Kerrygold. Pe locul 3 se situează brandul de conserve de ton Siblou, fiind urmat de brandul propriu de conserve de legume O’Green, toate aceste branduri înregistrând creșteri în volume de două cifre în acest an versus 2022.

“Prin parteneriatele strategice cu branduri globale, prin consolidarea brandurilor proprii, prin procesul de transformare organizațională a echipei, prin virtualizarea întregului sistem informatic, prin investiții în acțiuni de menținere a sustenabilității (mașini electrice în flotă, energie verde prin panourile solare implementate la nivelul ambelor depozite, produse în portofoliu cu certificări MSC și Sustainably Grown Standard (SGS)), prin reducerea risipei alimentare, suntem în fiecare zi cu un pas mai aproape de obiectivele, de misiunea noastră ca și companie”, a declarat Gabriel Simion, Director General al Serpico Trading.

Aniversarea a 30 de ani de la lansarea companiei este marcată și de două campanii pentru brandurile proprii: campania DeFish “Câștigă premii de aur de la pasionații de gusturi bune” și pe brandul de conserve de legume O’Green, activare prin care își premiază clienții fideli oferindu-le un ajutor pentru îndeplinirea rezoluțiilor din noul an.

Serpico Trading și-a majorat veniturile cu 54% în T1
Serpico Trading și-a majorat veniturile cu 54% în T1
Serpico Trading, companie deținătoare de branduri proprii și distribuitor de mărci internaționale, a raportat în primul trimestru al anului o...
Serpico Trading încheie anul trecut cu afaceri în creștere cu 32%
Serpico Trading încheie anul trecut cu afaceri în creștere cu 32%
Serpico Trading, companie deținătoare de branduri proprii și distribuitor de mărci internaționale, a încheiat anul trecut cu o creștere a...
Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading estimează pentru anul 2022 o creștere de 19% la nivelul cifrei de afaceri prin comparație cu anul precedent. Rezultat a fost...
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading a semnat în luna mai un parteneriat strategic cu Fresh Del Monte, unul dintre cei mai mari producători de conserve de fructe și...
DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu
DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu
Cu un portofoliu variat, pornind de la conserve, până la o gamă largă de produse congelate, DeFish, brand aflat în portofoliul Serpico Trading...
Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%
Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%
Serpico Trading SRL, unul dintre jucătorii cu notorietate pe segmentul de import și distribuție de produse alimentare, anunță o creștere a...