Zabka duce magazinele Froo dincolo de granițele Capitalei

Zabka, unul dintre cele mai mari branduri de magazine de proximitate moderne din Europa, continuă dezvoltarea pe piața locală și deschide primul magazin Froo dincolo de granițele Bucureștiului, unde operează 17 unități comerciale. Magazin Froo Pitesti

Magazinul a fost inaugurat în Pitești, județul Argeș la începutul lunii august, chiar în centrul orașului, în Piața Muntenia, numărul 3. Locația este similară magazinelor Froo din Capitală, sortimentația fiind construită în jurul categoriilor pentru consum imediat și al produselor proaspete. Astfel, băuturile, snackurile și segmentul de produse ready meals (sendvișuri, supe) sunt bine reprezentate la raft. Urmând exemplul pieței poloneze, Froo oferă și produse private label - gama include sandvișuri Tommy Bites, produse de prânz Good Soul și băuturi Barefruit. De asemenea, în magazin este disponibilă și o gamă de gustări calde, cum ar fi hot dog sau cartofi prăjiți, dar și cafea, acestea fiind listate în toate magazinele sub bannerul Froo Bistro.

În ceea ce privește competiția, în proximitatea magazinului Froo Pitești se află un Profi și un Market, în timp ce per total la nivel de localitate, marile lanțuri de retail dețin 39 de magazine, dintre care 18 sub brandurile Profi.

Froo, 18 magazine pe piața din România

Odată cu acestă deschidere Froo ajunge la pragul de 18 magazine operate în România, potrivit informațiilor disponibile pe site-ul companiei. În cadrul primei întâlniri cu presa, în luna iunie, retailerul nu a înaintat niciun target privind dezvoltarea pe piața locală.

„România este prima piață internațională în care ne extindem. În Polonia operăm peste 10.000 de magazine și deschidem, în medie, trei unități comerciale pe zi. Vrem să ne dezvoltăm cu aceeași viteză ca în Polonia și ținând cont de mărimea pieței, putem face acest lucru”, a declarat la acel moment Anna Grabowska, CEO al Zabka International şi Vice-Preşedinte şi membru în boardul grupului cu afaceri anuale de 5 mld. euro anual.

O companie cu o istorie de circa 25 de ani, Zabka este unul dintre cei mai puternici retaileri din Polonia, având peste 10.000 de magazine și 3,6 milioane de clienţi pe zi. Circa 17 milioane de polonezi (aproape jumătate din populaţie) au un Zabka la mai puţin de 500 de metri de locul unde locuiesc, potrivit reprezentanților companiei. Retailerul a intrat pe piaţa din România la finalul anului trecut prin achiziţia pachetului majoritar de acţiuni în cadrul companiei de distribuţie DRIM Daniel Distributie FMCG.

expansiune
Investițiile în concepte noi mută expansiunea pe plan secund în retailul local
Deși cu un ritm de expansiune semnificativ mai lent prin comparație cu anul precedent, prima jumătate a acestui an a fost una a premierelor bifate...
 Zabka: Suntem pregătiți pentru o expansiune rapidă pe piața din România
Zabka: Suntem pregătiți pentru o expansiune rapidă pe piața din România
Zabka, unul dintre cele mai mari branduri de magazine de proximitate moderne din Europa, a inaugurat primele cinci magazine pe piața locală....
Zabka va deschide peste 140 de magazine sezoniere
Zabka va deschide peste 140 de magazine sezoniere
Retailerul polonez Zabka intenționează să deschidă peste 140 de magazine de sezon în această vară pentru a oferi o experiență de...
Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
După ce și-a făcut intrarea pe piața locală de retail prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție, retailerul...
Zabka își reorganizează structura internă pentru a susține creșterea multidirecțională
Zabka își reorganizează structura internă pentru a susține creșterea multidirecțională
Grupul Zabka, care a intrat la finalul anului trecut pe piața locală prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni la distribuitorul DRIM Daniel...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...