Vânzările partenerilor Amazon au depășit 3,5 miliarde de dolari în Prime Day
Comercianții de pe marketplace-ul Amazon au înregistrat un record de vânzări cu ocazia Prime Day 2020.
Evenimentul de 48 de ore cunoscut drept Prime Day a avut loc în 19 țări (Statele Unite, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, Turcia, Spania, Singapore, Olanda, Mexic, Luxemburg, Japonia, Italia, Germania, Franța, China, Canada, Brazilia, Belgia, Austria și Australia) în zilele de 13 și 14 octombrie. Compania fondată de Jeff Bezos a raportat că businessurile de dimensiune mică și medie înscrise pe platformă au depășit un nivel record de 3,5 miliarde de dolari.
Anul trecut, vânzările din timpul Prime Day au crescut cu aproape 60%, o rată de creștere superioară celei înregistrate de Amazon pe zona de retail. În topul vânzărilor s-au aflat produse precum cele destinate somnului, accesorii wireless, cele pentru nutriție și wellness, cele de artă și cele destinate sănătății.
Membrii Prime au economist peste 1,4 miliarde de dolari în timpul evenimentului. Deși Amazon nu oferă în mod normal date complete legate de Prime Day, estimările analiștilor vorbesc de vânzări de 9,91 miliarde de dolari la nivel global, din care 6,17 miliarde de dolari doar în Statele Unite.
"Suntem încântați de faptul că Prime Day a doborât un record pentru companiile mici", a declarat Jeff Wilke, CEO al diviziei de consumatori la Amazon. "Ne mândrim cu economiile realizate de membrii programului Prime și așteptăm să vedem și reducerile din timpul sezonului de iarnă."