Amazon amână cel mai mare eveniment de shopping al verii
6 aprilie 2020
|
Retailerul american Amazon a luat decizia de a amâna Prime Day, cel mai mare eveniment organizat de companie în timpul verii, potrivit celor de la Reuters.
Prime Day a avut loc prima oară în 2015 și este organizat anual în iulie, având scopul de a crește vânzările înregistrate în timpul verii.
Documentul intern citat de Reuters arată că cei de la Amazon se așteaptă la pierderi de 100 de milioane de dolari, deși există și un scenariu care se referă la încasări mai mici cu 300 de milioane de dolari.
Nu doar compania în sine va fi afectată de decizie, ci și milioanele de parteneri de pe marketplace-ul Amazon.
Potrivit sursei citate, evenimentul ar urma să fie mutat în luna august.
Amazon va intra în Irlanda cu un magazin online propriu
Amazon a anunțat că intenționează să lanseze anul viitor un magazin online dedicat Irlandei – Amazon.ie – pentru o experiență de...
Amazon a câștigat anul trecut 581 euro pe secundă
Gigantul online Amazon a câștigat anul trecut 581 de euro pe secundă, mai mult decât rivalii chinezi Alibaba și Pinduoduo împreună, arată...
Amazon continuă să închidă magazine Amazon Go
Gigantul Amazon continuă să închidă din magazinele Amazon Go, la cinci ani de la lansarea tehnologiei Just Walk Out, pe care acum retailerul...
Amazon încearcă să „resusciteze” brandul Amazon Fresh cu noi investiții
Gigantul online Amazon intenționează să investească sume importante în divizia de magazine fizice, care operează sub brandul Amazon Fresh,...
Amazon oprește expansiunea conceptului Fresh în Marea Britanie
Amazon a decis să oprească expansiunea rețelei de magazine Fresh în Marea Britanie, în contextul în care vânzările înregistrate de aceste...
Vânzările partenerilor Amazon au depășit 3,5 miliarde de dolari în Prime Day
Comercianții de pe marketplace-ul Amazon au înregistrat un record de vânzări cu ocazia Prime Day 2020. Evenimentul de 48 de ore cunoscut drept...