Vânzările Billa România au crescut cu 4% anul trecut

Billa România a înregistrat anul trecut o uşoară creştere a cifrei de afaceri (4%), la 1,41 miliarde de lei (317 milioane de euro). Şi rezultatul net al retailerului a crescut cu 7,6%, la 2,34 milioane de lei (528.000 de euro), potrivit bilantului pe 2014 transmis de companie la Registrul Comertului. Vânzările Billa România au crescut cu 4% anul trecut

”Anul 2014 a fost un an cu multe provocări, însă trăgând linie ne-am atins toate obiectivele pe care ni le-am propus”, a declarat Sabin Fane, Directorul de Marketing al reţelei Billa.

Billa, care a intrat pe piaţa românească în anul 1999, a deschis anul trecut doar cinci supermarketuri, ajungând la 85 de magazine pe piaţa românească. Potrivit oficialului, deschiderile din 2014 au avut un impact mic asupra cifrei de afaceri, având în vedere suprafaţa de vânzare redusă a magazinelor.

Reţeaua de supermarketuri este controlată de grupul german Rewe, care deţine in Romania şi magazinele de discount Penny Market şi XXL Mega Discount.

Potrivit unor surse din piaţă, grupul Rewe vrea să vândă supermarketurile Billa din România şi Bulgaria. Pentru vânzarea reţelei din România, retailerul german a purtat discuţii cu grupurile Delhaize, care deţine reţeaua Mega Image, şi cu Carrefour.

Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Cu un plus de peste 12 miliarde de lei în cont la finalul lui 2023, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o...
Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri...
Penny mizează pe noi concepte de magazin și alocă 150 milioane euro pentru investiții în 2024
Penny mizează pe noi concepte de magazin și alocă 150 milioane euro pentru investiții în 2024
După ce în 2023 retailerul Penny a bifat un număr record în ceea ce privește deschiderea de noi magazine, rețeaua națională fiind extinsă cu...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, anunță achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food. Tranzacția se ridică la 1,3 miliarde de euro,...
REWE International: Penny România, o prioritate pentru grup din perspectiva investițiilor
REWE International: Penny România, o prioritate pentru grup din perspectiva investițiilor
După ce a înregistrat cea mai bună creștere a businessului la nivel de grup pentru al optulea an consecutiv, Penny România mizează pe...