Vânzări în scădere pentru Carrefour România în Q2

Carrefour România a raportat o scădere de 2,2% a vânzărilor în al doilea trimestru al acestui an, în contextul pandemiei, dar datele pentru primele șase luni din 2020 rămân pe plus (+3,5%). Raportul financiar al companiei arată că reducerea este pusă pe seama numărului mare de magazine deschise în marile centre comerciale, locații redeschise treptat abia din luna mai.  Vânzări în scădere pentru Carrefour România în Q2

În primele trei luni ale acesui an, Carrefour a raportat o creștere a vânzărilor de 11,9% pe piața românească, ajungând astfel la valoarea de 561 milioane de euro (inclusiv TVA). În intervalul aprilie – iunie, vânzările retailerului pe piața locală au fost de 540 de milioane de euro.

La nivel de grup, încasările au depășit 18 miliarde de euro în cel de-al doilea trimestru, în creștere cu peste 6% față de aceeași perioadă a lui 2019.

Cumulat, după prima jumătate a acestui an, grupul francez a raportat vânzări de 38,17 miliarde de euro, cu 7% peste nivelul înregistrat în prima jumătate a anului trecut, și un profit de 718 milioane de euro din operațiuni recurente față de 624 de milioane de euro, suma atinsă în primul semestru din 2019.

Grupul Carrefour este prezent pe piața locală prin intermediul a patru companii: Carrefour România SA, care operează hypermarketurile cu același nume, Artima SA, care operează rețeaua de supermarketuri Carrefour Express, Supeco Investment, care operează brandul Supeco, respectiv Columbus International, care are în portofoliu fostele magazine Billa.

 

 

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 761 milioane de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...