Tesco începe o nouă aventură pe piața din Spania
Tesco a deschis în Spania supermarketul The Food Co, în Portul Mazarron (zona Murcia), acesta fiind de altfel primul magazin inaugurat de retailerul britanic pe această piață.
Extinderea pe piața din Spania vine ca urmare a unei înțelegeri între Tesco și compania de import Overseas care presupune crearea acestui nou brand, The Food Co. Magazinul a fost inaugurat pe locul lăsat liber de Eurospar, dar retailerul britanic plănuiește o extindere în zona de coastă a țării, în 2020, potrivit Food Retail. Mai mult, planurile de extindere nu se opresc la Spania, ci vizează și Portugalia.
În urma parteneriatului dintre Tesco și Overseas, pe piața din Spania vor ajunge în exclusivitate 7.500 de produse marca Tesco, inclusiv produse din gama Finest.
Noul supermarket are un spațiu de vânzare de aproape 1.000 de metri pătrați unde consumatorii pot găsi sortimente de bere și cidru britanice, ceaiuri specifice Regatului Unit și alte produse cu care clienții Tesco sunt deja obișnuiți.
Tesco este cel mai important retailer britanic, cu o cotă de piață de 28%, iar la nivel global este prezent în peste 10 țări unde a deschis mai bine de 3.100 de magazine. Recent, Tesco a anunțat însă că ia în considerare vânzarea operațiunilor din Polonia, pe fondul rezultatelor financiare sub așteptări pentru a se concentra pe dezvoltarea operațiunilor pe piața din Marea Britanie și alte țări cu potențial.
Sursa foto: Food Retail