Startup-ul Agritech Center investește 40.000 € într-o piață online pentru agricultori și fermieri

Startup-ul românesc Agritech Center investește 40.000 de euro pentru dezvoltarea unei piețe online dedicate producătorilor locali din domeniul agriculturii în relația cu alte companii care oferă servicii în acest domeniu, dar și cu distribuitori și comercianți interesați de produse românești. Platforma va fi disponibilă din toamna acestui an. Startup-ul Agritech Center investește 40.000 € într-o piață online pentru agricultori și fermieri

„Ideea Agritech Center a pornit dintr-o nevoie acută a pieței locale de agricultură de a accesa mai ușor resursele necesare activității agricole. Platforma oferă agricultorilor și fermierilor o soluție digitală prin care să găsească mai ușor materie primă, echipamente care să-i ajute în procesele de producție, procesare și stocare, servicii din lanțul logistic, dar și soluții financiare sau IT. Și, în același timp, reprezintă pentru ei o piață prin care să poată ajunge mai ușor la mari distribuitori și comercianți interesați de produse din agricultura locală”, a declarat Adrian Badea, Fondator Agritech Center .

Marketplace-ul Agritech Center se adresează fermierilor, procesatorilor de materie primă, comercianților de cereale, distribuitorilor de inputuri pentru agricultură, producătorilor de echipamente și mașini pentru agricultură, furnizorilor de servicii logistice în domeniu, dar și băncilor și altor instituții de credit sau asigurare care vizează acest sector și chiar furnizorilor de soluții IT care digitalizează și automatizează diverse procese din lanțul de producție și distribuție.

Obiectivul Agritech Center este să scurteze și eficientizeze procesul de vânzare de produse din agricultura locală, oferind producătorilor acces direct la cumpărători interesați și posibilitatea de a-și pune pe piață produsele la un preț corect, prin organizarea de licitații pentru produsele lor.

Agritech Center, piață online B2B integrată pentru toate ramurile agribusiness și agrifood, este unul dintre cele opt proiecte din programul de pre-accelerare Food & AgriTech Challenge lansat la începutul acestui an de Impact Hub Bucharest și EFSE DF, care se va încheia în iulie odată cu prezentarea proiectelor în fața publicului, a juriului, a investitorilor și specialiștilor din domeniu.

 

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul...