Spar își pregătește intrarea pe piața din Serbia
Gigantul olandez Spar negociază preluarea lanțului de supermarketuri Aman din Serbia, mișcare prin care și-ar face intrarea pe piața locală, potrivit publicației Alo.
Grupul Spar, un jucător pe piața europeană de retail, încearcă de mai bine de 10 ani să pătrundă pe piața din Serbia, fiind inițial în discuții cu Mercator S, companie care operează lanțurile Idea și Roda. În 2019, retailerul olandez a anunțat deschiderea primelor magazine în Kosovo, având planuri de a inaugura 35 de unități în următorii cinci ani. Spar operează peste 16.000 de unități în 30 de țări, având în jur de 350.000 de angajați. La nivel de grup, Spar a încheiat anul 2018 cu venituri consolidate de 35,8 miliarde euro. Olandezii operează diferite tipuri de magazine în cele patru continente pe care sunt prezenți, cel mai mare fiind Interspar, hypermarket cu o suprafață de peste 3.000 mp.