Spar ar putea să intre pe piața din Serbia printr-o achiziție
3 octombrie 2018
|
Retailerul olandez Spar are în plan să intre pe piața de retail din Serbia prin achiziția rețelei locale Mercator S, scrie Esmmagazine.com.
Planurile de expansiune ale Spar pe piața din Serbia au fost confirmate de Boštjan Brantušato, directorul de expansiune și dezvoltare al Spar, care a ținut să precizeze că retailerul va intra pe această piață doar după ce își va stabiliza operațiunile din Croația.
Anul trecut, Spar a preluat operațiunile Billa din Croația, adăugându-și astfel în rețea 40 de magazine.
În prezent, retailerul olandez operează la nivel global o rețea de 12.500 de magazine și a înregistrat în 2016 vânzări de 33,1 miliarde de euro.

Billa Bulgaria investește 31 mil. euro în acest an și deschide 13 noi magazine
Billa Bulgaria intenționează să investească anul acesta peste 31 de milioane de euro, dintre care 22 de milioane de euro vor fi investite în...

Spar intră pe piața din Israel în ciuda inflației în creștere
Omul de afaceri israelian Amit Zeev a anunțat semnarea unui acord prin care retailerul olandez Spar va intra pe piața din Israel, o mișcare ce...

Spar atinge o cotă de piață de peste 35% în Austria
Retailerul olandez Spar a ajuns la o cotă de piață record în Austria, de 35,6%, având performanțe mai bune decât restul industriei. Datele...

Spar își pregătește intrarea pe piața din Serbia
Gigantul olandez Spar negociază preluarea lanțului de supermarketuri Aman din Serbia, mișcare prin care și-ar face intrarea pe piața locală,...

Spar deschide primele magazine din Kosovo
Retailerul olandez Spar a anunțat intrarea pe piața din Kosovo prin deschiderea primelor trei magazine în capitala țării, potrivit...

Spar intră cu planuri ambițioase în Grecia
Retailerul olandez Spar International a pus pe harta expansiunii Grecia, țară în care își propune să devină lider de piață și unde...