Selgros duce formatul de magazin compact și la Alba Iulia
Selgros Cash&Carry România a inaugurat vineri, 30 septembrie, cea de-a doua unitate comercială în format compact, la Alba Iulia. Prin această deschidere retailerul ajunge să opereze la nivel național 21 de unități comericiale și bifează totodată primul său magazin din Alba Iulia.
“După 15 ani de activitate pe piața românească, deschidem un nou magazin, de data aceasta la Alba Iulia. Este al doilea magazin în format compact din țară. Suntem prezenți în orașul Unirii pentru a putea oferi membrilor clubului nostru, profesioniști și pasionați de bunătățuri, același sortiment diversificat și sofisticat, de care se bucură toți clienții noștri, într-un format modern și prietenos.”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry România.
Magazinul are o suprafață de vânzare de 4.000 mp (față de cei 10.000 mp ai unităților standard Selgros și se axează în proporție de 80% pe produse alimentare, dar există și o selecție atentă de produse nealimentare, din categorii ca îngrijirea casei, îngrijire personală, produse dedicate profesioniștilor din horeca.
La nivel de layout, noul concept integrează ideea de „piață”, adoptată de către companie începând cu 2014, care pune în valoare categorii ca legume și fructe, pește și fructe de mare, carne și produse de brutărie. De asemenea, magazinul găzduiește și o vitrină asistată cu brânzeturi și delicatese, carne și specialități. În plus, unitatea asigură un spațiu reprezentativ, dedicat, cu articole pentru copii, de la jucării și accesorii până la îmbrăcăminte și produse alimentare specifice.
Prima unitate comercială Selgros în format compact a fost inaugurată în luna mai, la Târgu Mureș, investiția ridicându-se la 10 milioane de euro și reprezintă o noutate nu doar pe plan local, ci și la nivel de grup.
Anul 2016 marchează pentru Selgros nu doar reluarea expansiunii rețelei, ci și aniversarea celor 15 ani de prezență pe piața autohtonă, precum și finalizarea rebrandingului companiei.
Selgros Cash&Carry România şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 21 magazine. Compania a înregistrat anul trecut un avans al profitului de 2,8%, până la 43 milioane de lei, și o cifră de afaceri de 2,93 miliarde de lei, în creștere cu 4% față de anul precedent.
Selgros Cash&Carry România este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia. În 2014, Grupul Transgourmet înregistra 22.800 de angajaţi în Europa şi venituri de circa 7,5 mld. Euro.