Sainsbury’s interzice accesul cuplurilor în magazine din cauza pandemiei de coronavirus
Pentru a impune distanțarea socială, Sainsbury’s a introdus o nouă regulă care nu mai permite cuplurilor să intre în magazin. Regula de „un adult pe gospodărie” e menită să limiteze pe cât posibil aglomerația în magazine și, prin urmare, răspândirea virusului în comunitate.
Potrivit retailerului, regula îi protejează atât pe angajați, cât și pe clienții rețelei de magazine. Într-o scrisoare adresată clienților, Mike Coupe, Directorul Executiv al Sainsbury’s, cere tuturor să trimită un singur adult pe gospodărie la cumpărături. Singura excepție există în cazul copiilor care nu pot rămâne acasă, așa că pot intra în magazin alături de adulți.
„Acest lucru ne ajută să menținem clienții la o distanță de siguranță și, de asemenea, ajută la reducerea cozilor formate la intrarea în magazine”, completează Mike Coupe.
Sainsbury’s se numără printre retailerii care au limitat și cantitatea de bunuri pe care un client o putea cumpăra, dar anunță că aceste limite vor fi ridicate treptat. Nu și în cazul produselor cu cerere foarte mare, cum ar fi laptele UHT, pastele sau conservele de roșii. Decizii similare au fost luate și de Aldi, Lidl, Morrisons și Waitrose.
Între timp, retailerul extinde și activitatea online. Numărul livrărilor la domiciliu și a cererilor de ridicare din punctele click and collect a crescut în ultimele două săptămâni de la 370 de mii la peste 600 de mii și retailerul se așteaptă la cereri și mai mari.
Sainsbury's deține o rețea de peste 1.400 de magazine în Marea Britanie, dintre care 800 operează pe segmentul de proximitate.