România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivelul Europei, în 2024

Carrefour România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,19 miliarde de euro, marcând un avans de 3,2% prin comparație cu 2023, potrivit raportului financiar publicat de companie. Organic (excluzând impactul magazinelor deschise în ultimele 12 luni), Carrefour a înregistrat în România o creștere de 1,2%, România fiind singura piață europeană în care retailerul a raportat un rezultat pozitiv din perspectiva cifrei de afaceri. Carrefour iese de pe piața din Italia și vinde 1.188 de magazine într-o tranzacție de 1 miliard de euro. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro

Astfel, pe piața de origine, Carrefour a înregistrat o cifră de afaceri de 43,95 de miliarde de euro, în scădere cu 2,3% față de 2023 în termeni organici. Hipermarketurile au raportat cel mai mare declin în Franța (-4,2%), urmate de supermarketuri (-1,4%), în timp ce canalul de convenience a înregistrat un plus de 0,7% în termeni organici.

Dacă ne raportăm la celelalte piețe europene în care Carrefour este activ, în Spania retailerul a înregistrat o scădere de 0,2% până la 11,71 de miliarde de euro, în Belgia declinul a fost de 1,6% pe același univers de magazine, în timp ce în Italia retailerul a raportat un minus de 2,6% până la 4,18 miliarde de euro, iar în Polonia retailerul francez a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 miliarde de euro, în scădere cu 3% față de 2023.

La nivel de grup, Carrefour a înregistrat pentru anul 2024 o cifră de afaceri de 94,55 de miliarde de euro, în creștere cu 9,9% pe univers comparabil de magazine, evoluția fiind susținută de regiunea America Latină unde retailerul a înregistrat vânzări de 24,54 de miliarde de euro, în creștere cu 38,1% față de anul anterior.

Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători activi pe piața locală, ajungând pe locul al treilea în top odată cu preluarea magazinelor cora. La finalul anului trecut, Carrefour opera pe piața din România 456 de magazine, dintre care 57 de hipermarketuri, 193 de supermarketuri, 179 de magazine de conveniență și 27 de magazine de tip discount.

Carrefour închide definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour închide definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza
Retailerul Carrefour România a decis să închidă definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza din Capitală, începând cu 19 mai, în...
Carrefour rezultate financiare raportate la 9 luni
România rămâne singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 2,27 miliarde de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 761 milioane de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...