Rewe testează un nou concept de magazin autonom destinat zonelor rurale

Cu o suprafață de vânzare de 39 de metri pătrați, noul concept de magazin testat de Rewe în Germania este complet autonom și gândit atât pentru zonele rurale, cât și pentru periferiile orașelor. Așa-numitul „walk-in store” este deja funcțional în Pettstadt și are în sortimentație 700 de SKU, de la fructe și legume proaspete la lactate și produse congelate, dar și băuturi nonalcoolice și produse de igienă personală. Rewe testează un nou concept de magazin autonom destinat zonelor rurale

Totodată, potrivit informațiilor European Supermarket Magazine, magazinul se concentrează pe articolele marcă proprie, produse ecologice, precum și produse de la furnizori regionali și locali. De altfel, refacerea lanțului scurt de aprovizionare se numără între principiile acestui concept.

„Numai în Germania există aproximativ 8.000 de zone insuficient deservite de retaileri, în care oamenii trebuie să călătorească pe distanțe lungi pentru a face cumpărături în fiecare zi. Formatul nostru acoperă perfect aceste nevoi. În plus, prin acest proiect, dovedim încă o dată că suntem una dintre cele mai inovatoare companii din Germania când vine vorba de cumpărături de alimente”, spune Peter Maly, membru al consiliului de administrație Rewe Group.

În acest moment, magazinul din Pettstadt funcționează non-stop și deservește aproximativ două mii de persoane care locuiesc în zonă. Acest nou concept de proximitate poate fi administrat de comercianți independenți sau, ocazional, de primării și ONG-uri.

Sursă foto: European Supermarket Magazine

pickgo
Rewe deschide cel mai mare magazin autonom din Europa
Grupul Rewe, proprietarul magazinelor PENNY, a deschis cel mai mare supermarket autonom din Europa, în Hamburg, scrie Retaildetail.eu. Magazinul...
VIDEO Penny lansează un concept propriu de magazin autonom în București
VIDEO Penny lansează un concept propriu de magazin autonom în București
Penny, retailer german aparținând grupului Rewe, anunță o premieră pe piața locală, odată cu lansarea primului magazin Penny autonom din...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Penny mizează pe noi concepte de magazin și alocă 150 milioane euro pentru investiții în 2024
Penny mizează pe noi concepte de magazin și alocă 150 milioane euro pentru investiții în 2024
După ce în 2023 retailerul Penny a bifat un număr record în ceea ce privește deschiderea de noi magazine, rețeaua națională fiind extinsă cu...
Rewe pariază pe plant based și deschide un magazin dedicat
Rewe pariază pe plant based și deschide un magazin dedicat
Retailerul german Rewe a deschis primul său supermarket dedicat categoriei de produse plant-based. Deschis în Berlin, conceptul este un proiect...
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul...