Rewe testează un nou concept de magazin autonom destinat zonelor rurale
Cu o suprafață de vânzare de 39 de metri pătrați, noul concept de magazin testat de Rewe în Germania este complet autonom și gândit atât pentru zonele rurale, cât și pentru periferiile orașelor. Așa-numitul „walk-in store” este deja funcțional în Pettstadt și are în sortimentație 700 de SKU, de la fructe și legume proaspete la lactate și produse congelate, dar și băuturi nonalcoolice și produse de igienă personală. 
Totodată, potrivit informațiilor European Supermarket Magazine, magazinul se concentrează pe articolele marcă proprie, produse ecologice, precum și produse de la furnizori regionali și locali. De altfel, refacerea lanțului scurt de aprovizionare se numără între principiile acestui concept.
„Numai în Germania există aproximativ 8.000 de zone insuficient deservite de retaileri, în care oamenii trebuie să călătorească pe distanțe lungi pentru a face cumpărături în fiecare zi. Formatul nostru acoperă perfect aceste nevoi. În plus, prin acest proiect, dovedim încă o dată că suntem una dintre cele mai inovatoare companii din Germania când vine vorba de cumpărături de alimente”, spune Peter Maly, membru al consiliului de administrație Rewe Group.
În acest moment, magazinul din Pettstadt funcționează non-stop și deservește aproximativ două mii de persoane care locuiesc în zonă. Acest nou concept de proximitate poate fi administrat de comercianți independenți sau, ocazional, de primării și ONG-uri.
Sursă foto: European Supermarket Magazine








