Retailerul polonez Żabka a ajuns la o rețea de 6.500 de magazine

Lanțul de magazine de proximitate Żabka din Polonia a deschis anul acesta 500 de magazine, ajungând la un total de 6.500 de unități operate. În cadrul evenimentului de inaugurare, președintele companiei Tomasz Suchanski a anunțat planurile pentru restul anului, care vizează deschiderea a încă 500 de magazine. Retailerul polonez Żabka a ajuns la o rețea de 6.500 de magazine

"Pandemia nu ne-a oprit din drumul nostru, din dezvoltarea dinamică", a spus Suchanski. "Interesul față de modelul nostru de business a fost în creștere. Doar în iulie, peste 180 de francizați s-au alăturat lanțului nostru, cu dorința de a conduce un magazin Żabka, înțelegând potențialul formatului de convenience", potrivit ESM Magazine. Żabka este deținut de fondul Mid Europa Partners, companie ce controlează pe piața din România retailerul Profi.

Retailerul polonez a beneficiat de tendința consumatorilor de a achiziționa de la un magazin de proximitate, în condițiile în care 12 milioane de oameni trăiesc la maximum 300 de metri de un Żabka. Reprezentanții companiei au spus că folosesc sisteme de inteligență artificială pentru a determina cea mai bună poziționare a noilor magazine, luând în calcul potențialul de vânzări și profitabilitatea.

Aceștia au amintit și de implementarea a numeroase măsuri de siguranță pentru angajați, precum panouri de plexiglas, stații de dezinfectare contactless și altele.

 Zabka: Suntem pregătiți pentru o expansiune rapidă pe piața din România
Zabka: Suntem pregătiți pentru o expansiune rapidă pe piața din România
Zabka, unul dintre cele mai mari branduri de magazine de proximitate moderne din Europa, a inaugurat primele cinci magazine pe piața locală....
Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
După ce și-a făcut intrarea pe piața locală de retail prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție, retailerul...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Grupul Żabka intră pe piața din România prin preluarea DRIM Daniel
Grupul Żabka intră pe piața din România prin preluarea DRIM Daniel
Grupul Żabka a preluat pachetul majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Ditributie FMCG, unul dintre jucătorii importanți din domeniul distribuției...
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Chiar dacă vorbim de o oarecare încetinire a numărului de magazine inaugurate de retaileri în prima jumătate a acestui an comparativ cu perioada...
2022, anul „remodelării” comerțului modern
2022, anul „remodelării” comerțului modern
Dacă sintetizăm în câteva cuvinte 2022 pentru retailul modern, acestea sunt continuarea trendului de expansiune, dar și o atenție tot mai mare...