Răspunsul Carrefour la conceptul Amazon Go

Într-un spațiu de dimensiunea unui container de marfă aflat în Polonia, la Varșovia, retailerul francez Carrefour a amenajat un nou concept de magazin, un micro-store după modelul celor întâlnite în China. Spațiul de vânzare este un mix între automate și rafturile clasice în care sunt expuse la vânzare 170 de SKU-uri, potrivit Kantar Retail Iq. Răspunsul Carrefour la conceptul Amazon Go

Oferta magazinului este gândită în baza trendului convenience, prin urmare consumatorii pot alege dintre o gamă de sendvișuri, snackuri, produse de patiserie și cofetărie, băuturi, dar și produse fresh precum mere, roșii, salată și pâine. Într-o ofertă mult mai limitată, Carrefour asigură și produse lactate, precum și cârnați și pește. Consumatorii găsesc, de asemenea, mâncare pentru animale, produse de igienă, dar și produse bio cum ar fi laptele vegetal.

Aprovizionarea magazinului este asigurată de locația Carrefour Market din apropiere, iar stocurile vor fi în permanență monitorizate de la distanță. O linie telefonică de ajutor este disponibilă non-stop în cazul în care clienții au probleme în momentul achiziției.

Carrefour va testa acest nou format de magazin timp de câteva luni și, în funcție de rezultatele obținute, retailerul francez va analiza dacă extinde sau nu conceptul în zonele rezidențiale și în cele turistice, inclusiv dezvoltarea unui „mobile store”.

În acest moment, în afară de Amazon Go, și Auchan are astfel de magazine testate mai întâi în China, acolo unde există și BingoBox. La începtul acestui an, retailerul francez a deschis un magazin-container și în Franța.
 

2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour Belgia a deschis un magazin autonom de doar 18 metri pătrați în apropierea noului sediu al companiei din Zaventem, scrie...
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
O categorie cu penetrare mare, lactatele ocupă una dintre cele mai importante poziții pentru Carrefour România, în materie de cerere și...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...