Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia

Carrefour Belgia a deschis un magazin autonom de doar 18 metri pătrați în apropierea noului sediu al companiei din Zaventem, scrie esmmagazine.com. Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia

Micromagazinul Carrefour BuyBye oferă articole de utilitate zilnică și completează sortimentația oferită în celelalte formate ale retailerului. Oferta de produse cuprinde articole pentru prânz, snackuri, băuturi reci, fructe. În plus, Carrefour Belgia intenționează să lanseze conceptul de micro-magazin și în alte magazine fizice existente.

În prezent, programul de funcționare al magazinului este de luni până vineri, între orele 7 și 22. Retailerul are în plan extinderea programului pe tot parcursul săptămânii din luna ianuarie a anului viitor.

Magazinul funcționează pe baza inteligenței artificiale și folosește o combinație de tehnologii de cântărire a produselor și de detectare computerizată a vederii. Camerele amplasate pe rafturi verifică acuratețea prețurilor produselor, iar tehnologia AI este programată pentru a identifica fiecare produs din orice unghi pentru a asigura o experiență perfectă pentru clienți. Pentru a accesa magazinul, cumpărătorii trebuie să își descarce aplicația Carrefour Buybye, să creeze un cont și să adauge metoda de plată.

La finalul lui 2022, Carrefour era prezent în peste 40 de țări, dintre care în opt retailerul operează toate sau majoritatea magazinelor sale. Aceste țări sunt Franța, Spania, Italia, Belgia, Polonia, România, Brazilia și Argentina. Franța, Brazilia și Spania generează peste 80% din vânzările totale ale grupului.

Grupul francez Carrefour a anunțat o performanță financiară solidă pentru al treilea trimestru al anului, cu vânzări în creștere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut și 31% creștere pentru e-commerce. Valorile pieței locale în termeni comparabili plasează Carrefour România pe poziția a treia în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri în Europa. Concret, în România creșterea  fost de 4,5% like-for-like, retailerul înregistrând o dinamică solidă, cu o creștere a traficului în magazine.

La începutul lunii noiembrie, Carrefour a anunțat finalizarea tranzacțieicu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada următoare, cele 10 hipermarketuri și cele nouă magazinele de proximitate nou achiziționate vor intra într-un proces treptat de rebranding, care urmează să fie finalizat la sfârșitul anului 2024. Tranzacția anunțată în luna aprilie a acestui an a fost aprobată de către Consiliul Concurenței la finalul lunii octombrie 2023. 

Cora renunță la 250 de angajați
Cora renunță la 250 de angajați
Retailerul belgian Cora va renunța la unul din opt angajați, în condițiile în care compania mai operează încă șapte magazine în Belgia,...
O nouă formă de fidelizare: Carrefour se asociază cu Netflix pentru a câștiga noi clienți
O nouă formă de fidelizare: Carrefour se asociază cu Netflix pentru a câștiga noi clienți
Retailerul francez Carrefour a încheiat un parteneriat cu Netflix prin care încearcă să atragă mai mulți abonați pentru programul Carrefour...
Carrefour reintră pe piața din Bulgaria după o absență de șapte ani
Carrefour reintră pe piața din Bulgaria după o absență de șapte ani
Retailerul francez Carrefour reintră pe piața din Bulgaria în urma unui parteneriat de sub-francizare cu partenerul său grec Retail&More, scrie...
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada...