O nouă formă de fidelizare: Carrefour se asociază cu Netflix pentru a câștiga noi clienți

Retailerul francez Carrefour a încheiat un parteneriat cu Netflix prin care încearcă să atragă mai mulți abonați pentru programul Carrefour Plus din zonele Rouen și Bordeaux din Franța, scrie esmmagazine.com. O nouă formă de fidelizare: Carrefour se asociază cu Netflix pentru a câștiga noi clienți

Abonații Carrefour Plus vor beneficia de o reducere de 10% a prețurilor pentru toată sortimentația private label și un abonament la Netflix Standard pentru 5,99 euro pe lună. Această este o premieră pentru Netflix, companie care nu a încheiat până acum niciun parteneriat cu un retailer important.

”Prin programul Carrefour Plus, încheiat în parteneriat cu Netflix, vrem să ne ajutăm clienții să nu facă compromisuri între mâncare și divertisment”, a spus Caroline Dassié, executiv în cadrul grupului Carrefour.

La rândul său, Laurent Uguen, Director de Vânzări Netflix, parteneriatul va permite companiei să aibă un conținut accesat de o audiență din ce în ce mai largă.

De asemenea, cumpărătorii care se vor abona la acest program vor beneficia de livrări gratuite în cazul în care comanda va depăși 60 de euro. În plus, zece locații Carrefour vor comercializa produse inscripționate cu logo Netflix, incluzând căni, figurine, tricouri, genți și postere.

Grupul francez Carrefour a anunțat o performanță financiară solidă pentru al treilea trimestru al anului, cu vânzări în creștere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut și 31% creștere pentru e-commerce. Valorile pieței locale în termeni comparabili plasează Carrefour România pe poziția a treia în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri în Europa. Concret, în România creșterea  fost de 4,5% like-for-like, retailerul înregistrând o dinamică solidă, cu o creștere a traficului în magazine.

La începutul lunii noiembrie, Carrefour a anunțat finalizarea tranzacțieicu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada următoare, cele 10 hipermarketuri și cele nouă magazinele de proximitate nou achiziționate vor intra într-un proces treptat de rebranding, care urmează să fie finalizat la sfârșitul anului 2024. Tranzacția anunțată în luna aprilie a acestui an a fost aprobată de către Consiliul Concurenței la finalul lunii octombrie 2023. 

Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché
Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché
Retailerul francez Carrefour a anunțat că negociază preluarea a 31 de magazine de la Groupe Intermarché, scrie esmmagazine.com. Tranzacția...
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour Belgia a deschis un magazin autonom de doar 18 metri pătrați în apropierea noului sediu al companiei din Zaventem, scrie...
Carrefour reintră pe piața din Bulgaria după o absență de șapte ani
Carrefour reintră pe piața din Bulgaria după o absență de șapte ani
Retailerul francez Carrefour reintră pe piața din Bulgaria în urma unui parteneriat de sub-francizare cu partenerul său grec Retail&More, scrie...
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada...