Prețurile din Marea Britanie, în scădere
Prețurile produselor din magazinele britanice au scăzut cu 0,6% în februarie, după ce în ianuarie se înregistrase un minus de 0,3%, potrivit datelor prezentate de BRC - Nielsen Shop Price Index.
Astfel, prețurile produselor non-alimentare au scăzut cu 1,9%, mai mult decât media înregistrată în ultimele șase luni, de 1,6%.
Helen Dickinson, CEO la BRC, consideră că scăderea prețurilor se datorează cererii reduse și competiției intense, fenomene ce au determinat mai mulți retaileri să extindă perioada de reduceri. "Consumatorii se vor bucura de aceste reduceri, pentru că în cazul produselor non-alimentare vorbim de cea mai rapidă scădere din 2018 până acum", a explicat Dickinson, potrivit celor de la ESM Magazine.
Pe de altă parte, spune șefa BRC, "anumite produse neperisabile, așa cum ar fi cerealele, au cauzat o anumită creștere a prețurilor produselor alimentare. Acest fenomen va deveni tot mai evident, prețurile crescând cu o rată double-digit în ultimele trei luni."





