Penny mărește venitul minim net de intrare în companie la 2.275 de lei
Penny România a implementat un program de creștere a venitului minim net disponibil pentru angajații din cele 288 de magazine și cele trei centre logistice din țară. Orice nou angajat al companiei, precum și angajații actuali, vor primi un venit minim net de 2.275 de lei, suma care include și bonurile de masă.
„Succesul pornește de la oameni, iar angajații noștri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele. Ne dorim să rămânem competitivi pe piață și să le oferim o paletă cât mai variată de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât și personal. Mărirea venitului face parte din strategia noastră de retenție”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.
De altfel, rata de fluctuație a personalului a ajuns la 24% în 2020, în scădere cu 10% față de anul 2019.
În grila de beneficii oferite salariaților se regăsește o asigurare privată de sănătate, și peste 1.400 de angajați au folosit-o în 2020, se regăsesc bonusuri pentru nou-născuți și, din datele oferite de companie, 218 angajați au primit bonusuri cu o valoare totală de 940.016 lei. Un alt bonus vizează rechizitele școlare, 890 de angajați cu copii cu vârste cuprinse între 6 – 14 ani au beneficiat de rechizite în valoare de 178.000 lei, dar există și o facilitate oferită celor care au copii mai mici de trei luni. Pentru acești salariați, Penny România oferă vouchere pentru scutece, fiind acordate deja pentru 133 de copii. 92% dintre cei 5.300 angajați au beneficiat în 2020 de bonusuri suplimentare.
„Ne dorim ca angajații și viitorii angajați să se simtă bineveniți la Penny. De aceea, facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, aproape de casă și să se simtă apreciați și recompensați la adevărata lor valoare, chiar și atunci când aceasta crește în fiecare zi. Succesul Penny pornește de la oameni, iar noi ne mândrim cu echipa pe care am construit-o în 20 ani de când suntem prezenți în România”, a spus Daniel Gross, CEO PENNY România.
Odată cu noua grilă salarială, Penny lansează și noua campanie de „employer branding”, ce îi are ca protagoniști pe angajați, atât din magazine, cât și din sediul central și depozite. „Oamenii sunt pilonul principal al activității companiei, iar sloganul „Succesul PENNY pornește de la oameni” este o continuare firească a acestui mesaj”, subliniază retailerul.