Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune

Planurile de expansiune ale Penny România continuă pe final de an și discounterul bifează deschiderea magazinului cu numărul 361 în satul Dobroești, județul Ilfov. Situat pe strada Trifoiului nr. 64, magazinul are o suprafața interioară de vânzare de 926,92mp. Locația dispune și de o măcelărie și va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:00 – 22:00, iar duminica între 8:00 – 21:00. Parcarea magazinului dispune de 83 de locuri, din care trei pentru persoane cu dizabilități și cinci rezervate pentru mame și copii.  Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune

Designul magazinelor Penny oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO - produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente. 

Noul magazin Penny își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.


Citește și Daniel Gross, Penny România: Ne concentrăm pe atingerea targetului de a deschide încă 35-40 de magazine


Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată. Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.

Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 350 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

Penny continuă investițiile în expansiune pe final de an
Penny continuă investițiile în expansiune pe final de an
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune și a deschis cel de al 363-lea magazin din România în...
Rețeaua Penny România a ajuns la 362 de magazine
Rețeaua Penny România a ajuns la 362 de magazine
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 362-lea magazin din România în...

Anul trecut s-a încheiat pentru Penny România cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizare de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.

Penny deschide magazinul cu numărul 360 la nivel național
Penny deschide magazinul cu numărul 360 la nivel național
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în Segarcea,...
Penny România continuă expansiunea și ajunge la o rețea de 355 de magazine
Penny România continuă expansiunea și ajunge la o rețea de 355 de magazine
Discounterul Penny continuă să se extindă rapid în România și inaugurează două noi magazine, unul în...
Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny își extinde accelerat rețeaua și inaugurează un nou magazin în Piatra Neamț. Este cel de-al patrulea...
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua cu un nou magazin în Călărași și...