Orașele cu cel mai bun acces la magazine și restaurante. București, pe locul 7

Oradea, Târgu Mureș și Timișoara se află pe primele trei poziții în clasamentul orașelor cu cel mai bun acces la magazine și restaurante, potrivit unei analize realizate de platforma de imobiliare Storia.ro în colaborare cu agenția de cercetare D&D Research. Orașele cu cel mai bun acces la magazine și restaurante. București, pe locul 7

Studiul analizează percepția cetățenilor asupra accesului la magazine și restaurante în regiunile, orașele și cartierele în care aceștia locuiesc.

Clasamentul celor mai avantajoase zece orașe din punct de vedere al accesului la magazine și restaurante este completat de Târgu Jiu, Drobeta-Turnu Severin, Brașov, București, Râmnicu Vâlcea, Cluj-Napoca și Craiova.

Ultimele poziții sunt ocupate de Alexandria, Ilfov și Giurgiu, iar în clasamentul celor mai dezavantajoase zece orașe din punct de vedere al accesului la restaurante și magazine se mai află Brăila, Botoșani, Iași, Vaslui, Zalău, Buzău, Satu Mare.

În ceea ce privește regiunile cu cel mai bun acces la magazine și restaurante, pe prima poziție se află București (inclusiv Ilfov), iar pe următoarele se află regiunile Banat și Oltenia. Celelalte poziții sunt ocupate de Crișana, Transilvania, Maramureș, Muntenia, Dobrogea și Moldova.

Cele mai avantajoase cartiere din punct de vedere al accesului la magazine și restaurante sunt Nufărul din Oradea, Cartierul Central din Pitești și Piața Unirii din București, iar la polul opus se află Centura din Târgu Jiu, Confecții din Arad și Cartierul Semicentral din Giurgiu.

Cele mai avantajoase trei cartiere bucureștene din punct de vedere al accesului la magazine și restaurante sunt Piața Unirii, Vitan Mall și Nicolae Grigorescu, urmate de Titan, Balta Albă, Basarabia, Vitan, Dristor, Sălăjan și Aviației. Pe de altă parte, cele mai dezavantajoase trei cartiere bucureștene sunt Ferentari, Antiaeriană și Baicului.

bogdan badea
Topul județelor cu cele mai multe joburi
Peste 230.000 de locuri noi de muncă au fost postate în primele 9 luni ale anului pe eJobs.ro. Jumătate dintre acestea au venit din partea...
expansiune
Investițiile în concepte noi mută expansiunea pe plan secund în retailul local
Deși cu un ritm de expansiune semnificativ mai lent prin comparație cu anul precedent, prima jumătate a acestui an a fost una a premierelor bifate...
Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny România și Tazz au semnat un parteneriat menit să ofere mai multe opțiuni de cumpărături online clienților din România. Prin acest nou...
România, o destinație profitabilă cu 4,5 milioane mp de spații moderne de retail la final de 2024
România, o destinație profitabilă cu 4,5 milioane mp de spații moderne de retail la final de 2024
În 2024, stocul de spații de retail modern va depăși 4,5 milioane de metri pătrați, stabilind un nou record pentru România. Mai mult de...