Carrefour se lansează pe Bolt Food

Clienții Bolt Food pot să-și comande cumpărăturile acum și din magazinele Carrefour Hipermarket și Market, disponibile în aplicație în 18 orașe din țară. Carrefour se lansează pe Bolt Food. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Bolt le oferă clienților posibilitatea de a comanda 25.000 de produse, direct din aplicație, cu livrare la domiciliu, din 32 de magazine Carrefour. Clienții se bucură de aceleași prețuri și beneficiază de reducerile existente în rețeaua retailerului.  Clienții pot să plaseze o comandă de alimente și produse între 08:00 și 21:00. Pentru a celebra lansarea Carrefour în aplicația Bolt Food, utilizatorii beneficiază de livrare gratuită în limita a 5 km.

Prima fază a proiectului a inclus cinci magazine Carrefour, precum hipermarketurile din Constanța (Bd-ul Tomis, Nr. 391), Brașov (situat în incinta centrului comercial AFI Brașov), București (Orhideea, Splaiul Independenței, Nr. 210-210B), și formatele Carrefour Market din  București (Str. Economu Cezarescu 34-42 și Str. Victor Brauner, nr. 29). La începutul lunii aprilie, proiectul a fost extins în 27 de hipermarketuri ale retailerului din Arad, Baia Mare, Brăila, București, Buzău, Cluj, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara.

„Parteneriatul cu Bolt Food ne consolidează leadershipul în categoria de e-grocery și completează strategia noastră de unic retailer omnicanal, prin care rămânem conectați la nevoile clienților noștri prin multiplele formate de magazine și canalele de vânzare online. Am lansat acest proiect pilot în 5 magazine din București, Brașov și Constanța, și l-am extins rapid în alte 15 orașe din țară. Suntem încrezători că această inițiativă va aduce un plus de valoare pentru clienții noștri, oferindu-le acces rapid la produsele preferate, direct din aplicație, cu aceeași calitate, accesibilitate și diversitate cu care sunt deja obișnuiți în magazinele noastre”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce Carrefour România.

În aplicația Bolt Food, clienții pot selecta din 27 de categorii precum fructe și legume, lactate, brânzeturi și ouă, măcelărie și pescărie, băcănie, produse bio și pentru diete speciale, articole de curățenie și îngrijire personală, cosmetice, jucării, petshop, sport și timp liber sau cărți și papetărie, disponibile la aceleași prețuri ca în formatele fizice. De asemenea, toate ofertele promoționale ale retailerului sunt accesibile în timp real și în aplicație.

Utilizatorii se bucură de cel mai amplu portofoliu de produse locale, inclusiv articole din programele originale Carrefour, precum fructele și legumele din cooperativele Grădina Noastră, brânzeturile consacrate Poftim Brânza Românească și vinurile din principalele zone viticole ale țării, parte a programului Deschidem Vinul Românesc, realizate cu ajutorul a peste 1.500 de producători locali.

Bolt are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de țări și peste 600 de orașe din Europa și Africa. Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în 38 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.

Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Tazz și Bolt sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România.

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

smart id logo companie
Smart ID Technology preia pachetul majoritar al AB Systems
Smart ID Technology, cu sprijinul fondului de investiții SARMIS Capital, a semnat un acord pentru preluarea pachetului majoritar al companiei AB...
Sezamo introduce în sortimentație produse Marks & Spencer Food. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo introduce în sortimentație pește specializat și eco
Supermarketul online Sezamo anunță extinderea sortimentației sale de produse din categoria „Pește și fructe de mare”, introducând 50 de noi...
cadou femei 8 martie analiza easysales
Cumpărăturile online ale românilor în luna femeii, prin easySales: electronice și bijuterii
În luna femeii, perioadă care cuprinde Valentine’s Day, Dragobete, 1 martie și 8 martie, românii au cumpărat online, cu precădere, produse...
Lansare Edge Institute think tank pentru transformarea digitala a Romaniei eveniment lansare Robert Berza. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
S-a lansat Edge Institute, think tank pentru facilitarea transformării digitale
59% dintre români consideră digitalizarea un lucru bun, însă ritmul transformării este perceput ca fiind inegal între mediul privat și...