Metro vrea 1.600 de magazine LaDoiPași până la finalul anului

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry România, a continuat să se extindă într-un ritm alert în primele luni ale anului, ajungând să numere astăzi peste 1.500 de magazine în toată țara. În prezent este poziționată ca cea mai mare rețea de magazine independente din România, cu obiectivul de a ajunge, până la finele anului, la peste 1.600 de unități. În plus, LaDoiPași reconfirmă obiectivul setat pentru anul 2023, de a număra 2.000 de magazine de proximitate sub umbrela francizei dezvoltate de Metro Cash&Carry România. Metro vrea 1.600 de magazine LaDoiPași până la finalul anului

În ciuda contextului dificil cauzat de pandemia Covid 19 și a schimbărilor la nivelul consumului și a comportamentului de consum, LaDoiPași a fost și continuă să fie unul dintre principalii piloni de creștere ai Metro la nivel local.

”Deși anul trecut a fost unul greu, iar 2021 nu este lipsit de provocări, comerțul de proximitate a fost unul din câștigătorii crizei Covid, clienții reîntorcându-se în comunitate, acolo unde se simt cel mai în siguranță. Acesta este doar unul din aspectele care au accelerat evoluția modelului de business LaDoiPași. Bineînțeles, nimic nu ar fi fost posibil fără implicarea și eforturile enorme depuse de partenerii noștri, antreprenorii care operează magazinele LaDoiPași, pe care am încercat să îi sprijinim și să le oferim tot suportul pentru a rămâne aproape de comunitatea și clienții lor,  și pentru a continua să opereze o afacere competitivă și de succes”, declară Irinel Popescu, Retail Director Metro Cash&Carry România.

În prezent, peste 1270 de comercianți parteneri în franciză operează un magazin de proximitate LaDoiPași, în timp ce cinci comercianți dețin mai mult de cinci unități sub brandul dezvoltat de Metro Cash&Carry România. Antreprenorul cu cea mai amplă rețea din franciza LaDoiPași este din județul Covasna, operează zece magazine, primul fiind deschis în anul 2013, iar ultimul în martie, anul curent.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazine poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, METRO Cash&Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către Metro Cash&Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1.500 de magazine la nivel național, în prezent.

Metro Cash & Carry România operează în România din 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. În prezent, retailerul deține 30 de magazine la nivel național.

 

Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine
Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine
LaDoiPași, rețeaua de magazine în sistem de franciză deținută de Metro Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert și, la 11...
 Metro inaugurează 22 de noi magazine LaDoiPași
Metro inaugurează 22 de noi magazine LaDoiPași
Metro anunță deschiderea a 22 de magazine noi LaDoiPași în toată țara, rețeaua poziționându-se ca fiind cel mai mare lanț de magazine...
Metro vrea 1.600 de magazine LaDoiPași până la finalul anului
Metro vrea 1.600 de magazine LaDoiPași până la finalul anului
Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry România, a continuat să se extindă într-un ritm alert în primele luni ale...
LaDoiPași a ajuns la o rețea națională de peste 1.470 de magazine
LaDoiPași a ajuns la o rețea națională de peste 1.470 de magazine
Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry, a atras anul trecut alți 360 de noi antreprenori independenți, ajungând în...