Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine

LaDoiPași, rețeaua de magazine în sistem de franciză deținută de Metro Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert și, la 11 ani de la prima deschidere pe piața locală, rețeaua numără acum 2.000 de unități la nivel național. Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine

Magazinul cu numărul 2.000 a fost deschis la inițiativa unor antreprenori din sudul țării. Din dorința de a dezvolta o afacere sustenabilă, care să deservească nevoile celor peste 4.000 de locuitori din comunitate, doi antreprenori din comuna Osica de Sus, județul Olt, au investit în remodelarea fostului magazin sătesc, transformat astăzi într-un magazin modern LaDoiPași.

„Suntem locuitori ai comunei și cunoaștem nevoile oamenilor din comunitate. Cu ajutorul Metro România am reușit să deschidem un magazin ce va contribui la bunăstarea comunității, prin sortimentul de peste 3.000 de articole, ce include o varietate de produse de calitate, la prețuri accesibile, de la legume-fructe și carne proaspătă, până la patiserie caldă și produse marcă proprie ARO sau FineLife”, declară Cornelia Mihaela Voinea, proprietarul magazinului LaDoiPași din comuna Osica de Sus.

În ultimii ani, rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași s-a extins accelerat, devenind cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România.

„Afacerile independente continuă să aibă un rol important în societate și ele trebuie încurajate atât pentru rolul lor în economie, cât și pentru beneficiile pe care le aduc în comunități. Deschiderea magazinului LaDoiPași 2.000 reprezintă o piatră de hotar și un succes al eforturilor noastre de a construi comunități durabile. De 11 ani, prin franciza LaDoiPași, Metro susține revânzătorii care au aderat la acest concept, îi consiliază și îi sprijină în toate aspectele importante ale business-urilor pe care le conduc”, menționează Adrian Ariciu, CEO Metro România.


Citește și Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru

LaDoiPasi, retea de magazine de proximitate dezvoltata de Metro Romania
LaDoiPași deschide 60 de magazine într-o singură zi
Rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași, franciză dezvoltată de METRO România, a deschis 60 de magazine...
 Metro lansează aplicația mobilă LaDoiPași
Metro lansează aplicația mobilă LaDoiPași
Metro România a lansat aplicația LaDoiPași prin intermediul căreia clienții rețelei de proximitate au acces...

„Consolidăm în continuare conceptul de franciză, dezvoltând sortimentul de produse și de servicii integrate ca răspuns la nevoile comunităților. Alături de ei, oferim consumatorilor o experiență plăcută de cumpărare, în cadrul unor magazine moderne, și suntem responsabili de a ne îmbunătăți, împreună, performanța. Avem încredere în acest model de business, care va atinge peste 2.500 magazine la sfârșitul anului următor, pentru a rămâne un vector al comunităților locale”, declară Irinel Popescu, Director de Franciză al Metro România.

Ce presupune investiția în franciza LaDoiPași

Cei care doresc să achiziționeze o franciză LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi.

În acest parteneriat, contribuția Metro România începe de la aderarea la conceptul LaDoiPași și vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare, dar și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail.

Cel mai important element de diferențiere a conceptului LaDoiPași, pe piața locală, îl reprezintă păstrarea independenței antreprenorilor. Dincolo de aceasta, se adaugă varietatea produselor comercializate în magazine, autenticitatea spațiilor care împrumută elemente din comerțul modern, dar care păstrează, totodată, familiaritatea comerțului tradițional, gradul de flexibilitate, dar și oportunitățile de evoluție create pentru antreprenorii LaDoiPași. 

Lanțul de magazine LaDoiPași a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenți sub un singur brand. Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de Metro România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc.


 

Metro redeschide 10 magazine LaDoiPași după un amplu proces de modernizare
Metro redeschide 10 magazine LaDoiPași după un amplu proces de modernizare
De „Ziua Afacerii Tale”, în semn de recunoaștere a celei mai mari comunități de antreprenori din România –...
Proximitatea, pilon de creștere pentru LaDoiPași
Proximitatea, pilon de creștere pentru LaDoiPași
„Proximitatea este viitorul deceniului”, consideră conducerea Metro România, compania care a pus bazele...
Metro vrea 1.600 de magazine LaDoiPași până la finalul anului
Metro vrea 1.600 de magazine LaDoiPași până la finalul anului
Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry România, a continuat să se extindă într-un ritm...
LaDoiPași a ajuns la o rețea națională de peste 1.470 de magazine
LaDoiPași a ajuns la o rețea națională de peste 1.470 de magazine
Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry, a atras anul trecut alți 360 de noi antreprenori...