Metro își consolidează poziția în retailul de proximitate cu noul concept LaDoiPași Extra
Metro România, cel mai mare wholesaler la nivel local, accelerează investițiile pe segmentul de proximitate, propunând un concept nou, LaDoiPași Extra, conceput gândit pentru comunitățile urbane și peri-urbane. Până în prezent, rețeaua LaDoiPași Extra a ajuns deja la 30 de magazine în București. Retailerul consideră că mixul dintre knowledge-ul acumulat cu magazinele existente și expansiunea din viitorul apropiat îl va ajuta să definitiveze traiectoria modelului de business.
Noul format completează portofoliul Metro România pe segmentul retailului de proximitate, care include franciza LaDoiPași, franciză care astăzi depășește 2400 de magazine.
„LaDoiPași Extra este pasul firesc pe care Metro îl face pe baza experienței acumulate cu franciza La DoiPași. Este un format pe care încă îl testăm pentru a-i optimiza parametrii, dată fiind audiența diferită, exclusiv din mediul urban, însă am parcurs deja etape importante și avem convingerea că se conturează un proiect valoros pentru publicul-țintă. Abordarea strategică este și de a crea, prin LaDoiPași Extra, un liant între clienții noștri din HoReCa și segmentul de conveniență, prin integrarea unor soluții personalizate food-to-go și ready meals, care au devenit tot mai atractive pentru consumatorii finali”, a declarat Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al Metro Convenience România, compania care operează LaDoiPași Extra.
Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPași Extra au suprafețe cuprinse între 60 – 200 mp și propun o varietate extinsă de produse alimentare și non-alimentare, cu focus pe soluții tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.
Magazinele LaDoiPași Extra sunt formate moderne, organizate intuitiv, pentru a fi parcurse rapid, integrate digital cu infrastructura Metro, astfel încât procesele de aprovizionare și gestionare se derulează eficient, cu un efort minim din partea echipelor.
Metro este lider internațional în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și business-urilor din zona de catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). În întreaga lume, Metro are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locație (Food Service Distribution, FSD) - toate susținute și interconectate digital. În paralel, Metro MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional, destinat nevoilor clienților profesioniști, un marketplace care a crescut și s-a extins continuu din 2019.
Sustenabilitatea este un pilon cheie al Metro, compania fiind listată în diferiți indici și clasamente de sustenabilitate, inclusiv MSCI, Sustainalytics și CDP. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, Metro a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.