Cristian Stoenică, responsabil pentru dezvoltarea conceptului de proximitate LaDoiPași Extra
Începând cu 1 august 2024, Cristian Stoenică va prelua rolurile de Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România. Înființată în ianuarie 2022 de METRO Cash&Carry România SRL, METRO Convenience operează brandul LaDoiPași Extra - un format de franciză destinat zonelor urbane mari, aflat încă într-o perioadă de testare, esențială pentru a identifica cele mai bune soluții pentru comerțul de proximitate în contextul urban și pentru a evalua cu claritate nevoile consumatorilor în funcție de zonă.
Din noul rol, Cristian Stoenică va coordona dezvoltarea magazinelor LaDoiPași Extra și va avea o contribuție valoroasă, ca și până acum, în expansiunea și consolidarea francizei LaDoiPași în România.
„Sunt onorat de oportunitatea de a conduce un proiect atât de ambițios cum este dezvoltarea magazinelor LaDoiPași Extra. Sunt conștient de responsabilitatea pe care o implică acest rol și, alături de echipa mea, voi continua să aplic cunoștințele și experiența acumulate în cei peste 17 ani de activitate la METRO, pentru a dezvolta comerțul de proximitate. Vom rămâne concentrați pe crearea unor soluții personalizate și pe adaptarea constantă a serviciilor noastre pentru a asigura o experiență de cumpărături cât mai plăcută și eficientă pentru clienții finali. Cred cu tărie în potențialul francizei LaDoiPași de a transforma comerțul tradițional și mă bucur să susțin activ această evoluție", a declarat Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România.
Cristian și-a început cariera la METRO România la începutul anului 2007, în Departamentul Operațional, unde a fost implicat în coordonarea diviziilor Office și Sezon. În 2011, a preluat un rol în Forța de Vânzări ca Specialist Expansiune Franciză, iar din 2014 a devenit Coordonator Proiect Franciză Retail în echipa Head Office. În 2017, a fost numit Manager Regional de Vânzări, iar în 2019, Manager de Vânzări Retail. Din martie 2020, Cristian a fost Head of Retail Sales, având un rol important în dezvoltarea sustenabilă a rețelei de franciză LaDoiPași, dar și a segmentului de clienți revânzători ai companiei METRO.
METRO este lider internațional în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și business-urilor din zona de catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locație (Food Service Distribution, FSD) - toate susținute și interconectate digital.