Cristian Stoenică, responsabil pentru dezvoltarea conceptului de proximitate LaDoiPași Extra

Începând cu 1 august 2024, Cristian Stoenică va prelua rolurile de Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România. Înființată în ianuarie 2022 de METRO Cash&Carry România SRL, METRO Convenience operează brandul LaDoiPași Extra - un format de franciză destinat zonelor urbane mari, aflat încă într-o perioadă de testare, esențială pentru a identifica cele mai bune soluții pentru comerțul de proximitate în contextul urban și pentru a evalua cu claritate nevoile consumatorilor în funcție de zonă. Cristian Stoenica, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România

Din noul rol, Cristian Stoenică va coordona dezvoltarea magazinelor LaDoiPași Extra și va avea o contribuție valoroasă, ca și până acum, în expansiunea și consolidarea francizei LaDoiPași în România.

„Sunt onorat de oportunitatea de a conduce un proiect atât de ambițios cum este dezvoltarea magazinelor LaDoiPași Extra. Sunt conștient de responsabilitatea pe care o implică acest rol și, alături de echipa mea, voi continua să aplic cunoștințele și experiența acumulate în cei peste 17 ani de activitate la METRO, pentru a dezvolta comerțul de proximitate. Vom rămâne concentrați pe crearea unor soluții personalizate și pe adaptarea constantă a serviciilor noastre pentru a asigura o experiență de cumpărături cât mai plăcută și eficientă pentru clienții finali. Cred cu tărie în potențialul francizei LaDoiPași de a transforma comerțul tradițional și mă bucur să susțin activ această evoluție", a declarat Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România.

Cristian și-a început cariera la METRO România la începutul anului 2007, în Departamentul Operațional, unde a fost implicat în coordonarea diviziilor Office și Sezon. În 2011, a preluat un rol în Forța de Vânzări ca Specialist Expansiune Franciză, iar din 2014 a devenit Coordonator Proiect Franciză Retail în echipa Head Office. În 2017, a fost numit Manager Regional de Vânzări, iar în 2019, Manager de Vânzări Retail. Din martie 2020, Cristian a fost Head of Retail Sales, având un rol important în dezvoltarea sustenabilă a rețelei de franciză LaDoiPași, dar și a segmentului de clienți revânzători ai companiei METRO.

METRO este lider internațional în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și business-urilor din zona de catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locație (Food Service Distribution, FSD) - toate susținute și interconectate digital.

Magazin LaDoiPasi, franciza dezvoltata de METRO
Consolidare la vârful retailului de proximitate. Studiu de caz: extinderea francizei LaDoiPași
Franciza LaDoiPași lansată de METRO în urmă cu 12 ani a marcat recent o premieră prin inaugurarea simultană, în mai multe orașe din țară...
LaDoiPasi, retea de magazine de proximitate dezvoltata de Metro Romania
LaDoiPași deschide 60 de magazine într-o singură zi
Rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași, franciză dezvoltată de METRO România, a deschis 60 de magazine într-o singură zi, depășind...
 Metro lansează aplicația mobilă LaDoiPași
Metro lansează aplicația mobilă LaDoiPași
Metro România a lansat aplicația LaDoiPași prin intermediul căreia clienții rețelei de proximitate au acces facil, pe telefon, la informații...
Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine
Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine
LaDoiPași, rețeaua de magazine în sistem de franciză deținută de Metro Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert și, la 11...
Proximitatea, pilon de creștere pentru LaDoiPași
Proximitatea, pilon de creștere pentru LaDoiPași
„Proximitatea este viitorul deceniului”, consideră conducerea Metro România, compania care a pus bazele francizei LaDoiPași în urmă cu 10...
Metro vrea 1.600 de magazine LaDoiPași până la finalul anului
Metro vrea 1.600 de magazine LaDoiPași până la finalul anului
Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry România, a continuat să se extindă într-un ritm alert în primele luni ale...