Loialitatea față de un magazin, anulată de lipsa măsurilor de siguranță
Shopperii din Marea Britanie renunță la cumpărăturile făcute din magazinele frecventate des dacă măsurile de siguranță privind limitarea răspândirii coronavirusului nu sunt respectate, arată un studiu realizat de Cennox, firmă specializată în tehnologie bancară, citat de The Grocer.
Două treimi dintre cei chestionați (69%) susțin că loialitatea față de un anume supermarket este anulată de lipsa măsurilor de siguranță. Aproape jumătate dintre shopperii care au luat partea la studiul Cennox (46%) cred că măsurile de siguranță luate de retaileri au fost fie prea puține, fie ineficiente. Doar 7% dintre cei chestionați au răspuns că au încredere completă că retailerii iau toate măsurile necesare pentru siguranța clienților. Alți 13% dintre respondenți susțin că au evitat să meargă la supermarket de când a fost declanșată pandemia.
„În acest moment, retailerii nu își permit să adopte măsuri parțiale pentru siguranța clienților. Au petrecut mulți ani construind sisteme complexe de loialitate pentru a convinge clienții să se întoarcă în magazinele lor. Acum, cel mai bun sistem de fidelizare este să îi asiguri că ai implementat toate măsurile de siguranță posibile. Acesta este noul standard pentru a atrage clienții, cel puțin în viitorul apropiat”, susține Nick Cockett, reprezentantul Cennox.
Recent, premierul britanic, Boris Johnson, a anunțat că purtarea măștii va deveni obligatorie în toate magazinele începând cu 24 iulie. Nerespectarea noilor reguli anunțate pentru retailul britanic va duce la amenzi care pot ajunge la 100 de lire sterline, iar angajații magazinelor sunt chiar încurajați să anunțe Poliția atunci când clienții nu vor să se conformeze noii reguli.
Decizia, similară cu cea luată de alte state europene, le va oferi clienților mai multă încredere că pot face cumpărături în siguranță, potrivit ministrului britanic al Sănătății, Matt Hancock.