Kaufland și Lidl anunță noi măsuri de siguranță în magazine
Ca urmare a evoluției infectărilor cu noul coronavirus din ultimele zile, retailerii din România iau tot mai multe măsuri pentru a spori atât siguranța clienților, cât și a echipelor din magazine.
Kaufland a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri de infectare confirmate. În acest moment, cele mai multe cazuri sunt în București, dar zeci de cazuri sunt confirmate și în județele Iași, Hunedoara, Constanța.
Măsura este aplicată și de Lidl. Potrivit companiei, săptămâna aceasta începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat. Mai mult, Lidl România a limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine. În magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat pentru a evita aglomerația.
Și Kaufland anunță că, în anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane, iar pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță. Potrivit retailerului, toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor.
Kaufland anunță că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse, și că magazinele vor rămâne deschise.





