Kaufland se extinde în regiunea Moldovei, inaugurând un magazin în Moinești
Kaufland România își extinde rețeaua națională prin deschiderea unui magazin în orașul Moinești, județul Bacău. Prin această investiție, compania ajunge la 186 de magazine la nivel național și creează aproximativ 65 de noi locuri de muncă.
Situat pe Strada Atelierelor nr. 144, noul magazin oferă clienților de la produse alimentare de bază, fructe și legume, până la dulciuri, produse congelate, băuturi, articole de drogherie și produse nealimentare. Pentru o experiență de cumpărături completă, clienții au la dispoziție o vitrină asistată cu o gamă diversificată de produse proaspete. Programul de funcționare va fi de luni până sâmbătă, între orele 07:00 și 22:00, iar duminică, între orele 08:00 și 20:00.
Pentru o experiență modernă și eficientă, magazinul integrează tehnologia K-Scan, care permite scanarea produselor direct în timpul cumpărăturilor, cu plata simplificată și rapidă. În plus, acesta dispune de zece case de tip SCO (self-checkout) și patru case convenționale, iar biroul de informații este amplasat în zona caselor SCO.
Clienții Kaufland au disponibile 209 locuri de parcare, din care nouă sunt rezervate persoanelor cu dizabilități, nouă familiilor cu copii, iar trei sunt alocate stației de încărcare a mașinilor electrice, echipată cu două porturi fast charge și un port normal charge. Pentru cei care optează pentru bicicletă, magazinul pune la dispoziție rastele special amenajate, cu o capacitate de 6 locuri, promovând astfel un stil de viață activ și sustenabil. Pentru accesibilitate crescută, este disponibilă de curând și o stație de transport public, în incinta parcării.
Galeria comercială este completată de parteneri precum drogheria Salofarm, pizzeria și băcănia locală Ghereta și magazinul Xpress, unde sunt disponibile ziare, bilete loto și tutun. În interior există automate pentru plata facturilor, precum și un ATM bancar, iar în parcarea magazinului, clienții se pot bucura de cafea proaspăt preparată la aparatele Nestle și Dallmayr.
Experiența de cumpărături este completată de punctul Grill din exterior, unde clienții pot alege din meniul diversificat de preparate calde, cum ar fi două sortimente de pui rotisat, ceafă, cabanos, turinger, nuggets, crispy, cartofi prăjiți, precum și o gamă variată de băuturi nealcoolice.
Kaufland Moinești va fi dotat cu panouri fotovoltaice, în valoare de peste 120.000 euro, ce vor genera energie verde și vor contribui la reducerea impactului asupra mediului, prin evitarea unei cantități de peste 120 tone de emisii de dioxid de carbon pe an.
Ca o continuare a angajamentului Kaufland față de mediu, noul hipermarket este prevăzut și cu sisteme de colectare separată, unde clienții sunt recompensați pentru ambalajele returnate:
• În interiorul magazinului, clienții vor găsi un automat unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici PET-uri, sticle și doze de aluminiu (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.
• În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale ale produselor de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții pentru curățarea bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în opt țări, 150.000 de angajați și o rețea de 186 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.