Kaufland și Lidl testează sistemul click&collect în Polonia
Cele două divizii ale gigantului Schwarz Group încep testarea serviciului click&collect în Europa, potrivit publicației Lebensmittel Zeitung. Primele teste sunt programate în Polonia și vizează doar 10% din cele 220 de hypermarketuri Kaufland. În funcție de rezultatul acestora, serviciul poate fi extins la nivelul rețelei.
Indiferent că este vorba de Lidl sau Kaufland, sistemul va fi similar: produsele vor fi comandate online, clientul va selecta ora de preluare, iar plata va fi făcută în magazine, chiar dacă pe piața din Polonia Lidl a început să introducă propriul serviciu de plată, Lidl Pay ca parte a Lidl Plus, iar Kaufland are deja un parteneriat cu Payback pentru cardurile de clienți.
Lidl nu este la prima sa încercare de a pune la dispoziția clienților serviciul click&collect. În urmă cu trei ani, retailerul german a anulat un test la Berlin, Lidl Express, cu puțin înainte de lansare.
Lidl este unul dintre principalii jucători din piața europeană de retail alimentar. În prezent, operează aproximativ 10.800 de magazine în 32 de țări din întreaga lume, dar și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel global. La nivel global, retailerul are aproximativ 287.000 de angajați. Kaufland, parte a aceluiași grup de retail, are 1.300 de magazine în 8 țări și 132.000 de angajați.