Investiție de 2 mil. lei într-o platformă de licitații pentru lichidarea rapidă a stocurilor

Compania Life Is Hard, dezvoltator de soluții software pentru gestionarea afacerilor, va lansa proiectul 24Auction.ro, o platformă de licitații online care va ajuta companiile să își reducă pierderile și să lichideze rapid capetele de stoc sau stocurile foarte perisabile, prin vânzare sau donații. Portalul are adresabilitate B2B, iar dezvoltarea sa beneficiază de finanțare europeană în valoare de aproape 2 milioane de lei. Investiție de 2 mil. lei într-o platformă de licitații pentru lichidarea rapidă a stocurilor

,,24Auction.ro va pune împreună cererea cu oferta, într-un singur loc, pe verticale ale sectoarelor din economie. Cei interesați de <> vor ști unde să le caute, iar cei care vor să își minimizeze pierderile vor avea o unealtă prin care să vândă marfa din stoc”, menționează Erik Barna, CEO Life Is Hard.

Toate operațiunile se vor desfășura exclusiv online, iar portalul va oferi utilizatorilor mai multe mecanisme de licitație cum ar fi modelul olandez, ungar, francez (mise en vente), blind auction. În plus, platforma va permite și donarea de produse, ca variantă de lichidare a stocurilor deținute de companii.

Portalul va fi dezvoltat în decurs de 18 luni, începând cu luna august, și beneficiază de o finanțare europeană prin Programul Operațional de Competitivitate.

Life is Hard este prezentă de 13 ani în industria de dezvoltare a aplicațiilor pentru piața B2B din România. Compania are sediul central la Cluj-Napoca și face parte din grupul APS, controlat de antreprenorul Cătălin Chiș.
 

vtex platforma B2B B2C
VTEX: Modelul marketplace B2B a generat vânzări de 260 de miliarde dolari în 2023
VTEX, platforma enterprise de comerț digital pentru brandurile B2C și B2B, subliniază rolul crucial al adoptării modelului de marketplace-uri B2B...
Léber László, CBA Nord-Vest: Comerțul independent rămâne un canal important la nivelul pieței locale
Léber László, CBA Nord-Vest: Comerțul independent rămâne un canal important la nivelul pieței locale
Consumatorul român se maturizează și își dorește tot mai mult să aibă parte de aceleași produse și servicii ca în Vest, consideră Leber...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...
Lactate Natura scoate la vânzare fabrica din Târgoviște
Lactate Natura scoate la vânzare fabrica din Târgoviște
Producătorul Lactate Natura scoate la licitație fabrică din Târgoviște, suma de pornire fiind de 9,5 milioane lei. Licitația care va avea loc...
Albert Davidoglu, CEO Macromex: În ultimii trei ani companiile active în România și-au luat centura neagră la creat planuri de contingență
Albert Davidoglu, CEO Macromex: În ultimii trei ani companiile active în România și-au luat centura neagră la creat planuri de contingență
Chiar dacă 2023 se prefigurează a fi un an bun, cu un obiectiv de creștere de 15% la nivelul cifrei de afaceri, Macromex pune în balanță...
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Interbrands Orbico, liderul industriei locale de distribuție, lansa în urmă cu un an propria platformă de comerț online pentru clienții de tip...