Grab&Go, magazinul complet automatizat, închis pe perioadă nedeterminată

Inaugurat la jumătatea lunii octombrie, magazinul Grab&Go, un concept de retail 100% automat, va fi închis pentru o perioadă nedeterminată. Grab&Go, magazinul complet automatizat, închis pe perioadă nedeterminată

„Pe 17 octombrie 2020 am deschis primul magazin 100% automatizat din România pe Calea Victoriei. Am muncit mult să ne implementăm ideea și să ascultăm de fiecare dată feedback-ul oamenilor care ne-au trecut pragul. Din păcate, din motive independente de noi, vedem din ce în ce mai puțini oameni la plimbare pe Victoriei. Venirea iernii și măsurile de siguranță anti-Covid care restricționează deplasarea sunt două dintre motivele pentru care începând de astăzi, magazinul Grab&Go România va fi închis pentru o perioadă nedeterminată. Vă mulțumim tuturor celor care ați încercat tehnologia noastră și ați avut parte de o super experiență Grab&Go”, este anunțul făcut de proprietarii magazinului.

Investiția în acest concept s-a ridicat la aproximativ 40.000 de euro, iar numărul SKU-urilor era de aproximativ 120 de produse disponibile într-un spațiu de 36 de metri pătrați. În spatele conceptului de magazin se află Teodor Hoaghea și Ovidiu Cherecheș, doi dezvoltatori software care au construit de la zero Grab&Go.

Magazinul a fost construit efectiv la finalul verii, dar din februarie până în august au existat mai multe prototipuri de hardware, pentru că cei doi antreprenori au încercat să vadă care e cea mai bună metodă de a pune în practică toate ideile. 

Într-un interviu oferit revistei Progresiv în luna octombrie, Teodor Hoaghea spunea că are în vedere și magazine cu suprafață de vânzare mai mare, cu mai multe produse, unde să se poată face cumpărăturile zilnice. Antreprenorul declara la acel moment că nu îi interesează nici bonul mediu, nici profitabilitatea magazinului, ci să adune cât mai multe feedbackuri pentru a înțelege dacă oamenii sunt deschiși față de astfel de tehnologie.

Inițial, în ceea ce privea extinderea, cei doi vizau orașele mari din România, în zonele aglomerate, cu astfel de magazine care îi ajută pe oamenii care sunt în grabă. Ulterior doreau să se extindă și în Europa.

 

Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Retailerul francez Auchan va lansa în luna aprilie primul magazin complet automatizat de pe piața din România sub brandul Auchan GO, au anunțat,...
Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
5 to go a înregistrat o creștere majoră a vânzărilor și a cifrei de afaceri în 2023, până la valoarea de 40 de milioane de euro la final de...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Grab&Go, magazinul care aduce retailul inteligent pe Calea Victoriei
Grab&Go, magazinul care aduce retailul inteligent pe Calea Victoriei
Despre magazinul viitorului s-a tot vorbit în ultima perioadă, însă conceptele de retail fără casieri sau personal auxiliar păreau a fi încă...