Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață

Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe piață. Acest moment confirmă creșterea dinamică a Froo și poziția sa în ascensiune rapidă în peisajul retailului românesc. Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro

De la intrarea pe piața românească, Froo a deschis un magazin la fiecare trei zile, având acum locații în București, Pitești și Constanța, atât în centrele orașelor, cât și în zone rezidențiale. Magazinele multifuncționale combină produse alimentare de bază și preparate gata de consum cu conceptul Froo Bistro, care oferă cafea de calitate, gustări calde precum pizza, panini, produse de patiserie dulce, precum și produse exclusive sub marcă proprie. Oferta reflectă preferințele locale, peste 80% din sortiment provenind de la mărci cunoscute în Romania.

„În doar un an, Froo a ajuns la 100 de magazine. Este o etapă importantă care reflectă puterea ambiției noastre și dedicarea echipelor noastre excepționale din România și Polonia. Suntem recunoscători tuturor partenerilor și furnizorilor noștri care cred în misiunea noastră și cresc alături de noi. Deși suntem mândri de ceea ce am realizat, știm că acesta este doar începutul. Rămânem dedicați învățării, evoluției și construirii unei prezențe pe termen lung pe piața românească”, a spus Anna Grabowska, EVP Żabka Polska, Managing Director Żabka International.

Prin intermediul unui model de parteneriat de afaceri, persoanele fizice au posibilitatea de a-și administra propriul magazin Froo, beneficiind de sprijinul deplin al unei echipe experimentate, al sistemelor și al proceselor. Brandul sprijină activ și comercianții independenți existenți care aleg să își transforme magazinele în format Froo, oferindu-le acces la un concept dovedit și la un know-how operațional solid.

„În calitate de partener de afaceri Froo în România, am văzut cu ochii mei cum combinația potrivită între independență și colaborare poate duce la succes. Conducerea propriului magazin cu sprijinul unei echipe pasionate a fost o experiență incredibilă, iar atingerea numărului de 100 de magazine este doar începutul”,a spus Cătălin Pesu, care conduce unul dintre magazinele Froo din București.

Froo sunt magazine moderne de proximitate, echivalente cu magazinele Żabka din Polonia. Peste 80% din sortimentul magazinelor este alcătuit din mărci românești cunoscute și apreciate, precum și din mărci internaționale de la furnizori români. Oferta include și produse de la mărci poloneze cunoscute și mărci private locale, precum sandvișurile Tommy Bites, produsele pentru prânz Good Soul și snack-urile lichide Foodini. Froo Romania este susținută de DRIM Daniel Distributie, care asigură o logistică eficientă și fiabilă în întregul lanț.

Proprietarul Froo : Putem deschide în România până la 4.000 de magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Froo continuă expansiunea și intră pe piața din Constanța
Zabka, unul dintre cele mai mari branduri de magazine de proximitate din Europa, continuă să investească în dezvoltare pe piața locală și a...
Proprietarul Froo : Putem deschide în România până la 4.000 de magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proprietarul Froo: Putem deschide în România până la 4.000 de magazine
Grupul polonez Żabka, care a intrat pe piața de retail din România la finalul anului 2023, a deschis în 2024 60 de magazine sub brandul Froo,...
analiza ika retail alimentar comert modern 2024 principalele lanturi de retail alimentar cumparaturi cum evolueaza retailul modern in romania. vezi pe revistaprogresiv.ro.
Anul reinventării în piața locală de retail
Dacă descriem piața de retail modern din 2024 într-un cuvânt, acesta ar fi reinventare – fie că vorbim de concepte și formate noi de...
Magazin Froo Pitesti
Zabka duce magazinele Froo dincolo de granițele Capitalei
Zabka, unul dintre cele mai mari branduri de magazine de proximitate moderne din Europa, continuă dezvoltarea pe piața locală și deschide primul...
 Zabka: Suntem pregătiți pentru o expansiune rapidă pe piața din România
Zabka: Suntem pregătiți pentru o expansiune rapidă pe piața din România
Zabka, unul dintre cele mai mari branduri de magazine de proximitate moderne din Europa, a inaugurat primele cinci magazine pe piața locală....
Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
După ce și-a făcut intrarea pe piața locală de retail prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție, retailerul...