Frisbo vrea să se extindă în aproape toată Europa și să își dubleze businessul în acest an
Startup-ul românesc Frisbo, platforma de e-fulfillment care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online, anunță extinderea operațiunilor în Marea Britanie, Spania, Italia și Austria, în primele luni ale acestui an, facilitând astfel logistica magazinelor online din Europa care doresc să vândă pe aceste piețe.
Pentru anul în curs, Frisbo vizează extinderea operațiunilor în Benelux, Estonia, Lituania și Finlanda și estimează o dublare a cifrei de afaceri. În prezent, cele 25 de depozite operate de Frisbo se află în țări precum: Marea Britanie, Austria, Spania, Italia, Germania, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Republica Moldova, România, Bulgaria și Chile, în care deservesc peste 200 de comercianți online, integrându-se cu cele mai populare platforme de e-commerce și marketplace-uri din regiune.
„Anul acesta, ne propunem să deschidem accesul către mai multe piețe și să le oferim clienților noștri posibilitatea să se extindă și în țări din afara Uniunii Europene, începând cu Marea Britanie. Astfel, cel mai probabil până la finalul lui 2022, vom opera în aproape toată Europa”, a declarat Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.
Potrivit Frisbo, printre tendințele estimate la nivel de piață în 2022 se numără modelul de vânzare direct către consumatorul final (D2C), astfel că un număr din ce în ce mai mare de companii vor externaliza acest serviciu către platformele de e-fulfillment. De asemenea, pentru a răspunde cerințelor în creștere ale clienților și pentru protejarea mediului înconjurător, multe companii online, precum și furnizorii de servicii logistice vor face din sustenabilitate o prioritate. Acest lucru ar putea implica utilizarea ambalajelor reciclabile, reducerea emisiilor de dioxid de carbon, folosirea unor echipamente mai eficiente din punct de vedere energetic etc, iar Frisbo are în plan să se adapteze acestor tendințe.